کد خبر: ۸۴۵۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

خودتان را خسته نکنید، جواب این ستاره سرخ ها منفی است

باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال ساندرو تونالی، هافبک میلان، هستند، اما جواب باشگاه و خود بازیکن یک چیز است: نه.
خودتان را خسته نکنید، جواب این ستاره سرخ ها منفی است
آفتاب‌‌نیوز :

بازار نقل و انتقالات تابستانی از راه رسیده و یکی از بازیکنانی که خیلی از باشگاه‌ها به ویژه در لیگ برتر به دنبالش هستند، ساندرو تونالی است، هافبک کلیدی میلان. قیمت او هم ۶۵ میلیون یورو برآورد می‌شود.

با این حال، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، نوشت پیراهن میلان برای تونالی مثل پوست دومش است و نه باشگاه و نه خود بازیکن علاقه‌ای به جدا کردن راه‌شان از یکدیگر ندارند.

دلیلش هم واضح است: میلان قصد دارد یک تیم قدرتمند بسازد و مهره کلیدی این پروژه تونالی است و قرار است تیم، حول محور او بنا شود. وقتی او به میلان پیوست، ۲۰ سال داشت و تنها یک فصل در سری A بازی کرده بود. قرارداد روسونری با برشا ۳۵ میلیون یورو ارزش داشت، اما تونالی توانست در رقابت با کسیه، بناسر و باکایوکو پیروز شود و نشان دهد ارزش پولی که برای او پرداخته‌اند را دارد.

او قراردادش را هم تا ۲۰۲۷ تمدید کرده و بنابراین دست هیچ باشگاه دیگری به او نمی‌رسد: «علاقه‌ام برای ماندن در میلان بالاتر از هرچیزی است. باشگاه‌های دیگری هم بودند که حتی دستمزد بالاتری می‌دادند، اما من اینجا خوشحالم.» بنابراین هر پیشنهادی که برای او برسد، جواب میلان و خود بازیکن مشترک خواهد بود: نه.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین