کد خبر: ۸۴۶۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دوستعلی جلیلیان افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران انتظامی شهرستان‌های سیب و سوران، سراوان و خاش با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مرکز استان از فعالیت اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح و مهمات جنگی در سطح استان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: در ادامه تعقیب و مراقبت نامحسوس اعضای این باند و رصد لحظه‌ای تحرکات متهمان، ماموران پلیس موفق شدند خودروهای قاچاقچیان را در محورهای مواصلاتی شهرستان مذکور شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در نهایت طی ۲ عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی و با سرعت عمل و در واکنش سریع ماموران انتظامی، خودروهای حامل سلاح توقیف و یک نفر از قاچاقچیان دستگیر می‌شود.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۴۸ قبضه سلاح کلت جنگی به همراه ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ مربوطه که به شیوه ماهرانه‌ای داخل خودروها جاسازی شده بود کشف می‌شود.

سردار جلیلیان گفت: با توجه به شناسایی دیگر اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین