کد خبر: ۸۴۸۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

در دیدار وزیر بهداشت با سفیر فلسطین چه گذشت؟

وزیر بهداشت با «سلام الزواوی»، سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران دیدار و آمادگی وزارت بهداشت را برای همکاری‌های مشترک با این کشور اعلام کرد.
در دیدار وزیر بهداشت با سفیر فلسطین چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین اللهی در دیدار سلام الزواوی، سفیر فلسطین در کشورمان که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: حرکت تاریخ همواره رو به عدالت و از ظلمت به سمت نور و روشنایی بوده است.

وی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده‌ای سرطانی و نماد و نشانه یک ظلم تاریخی یاد کرد و با اشاره به روشنگری‌های مقام معظم رهبری یادآور شد: باتوجه به آیه شریف قرآن کریم که می‌فرماید «و زهق الباطل»، قطعا تا چند سال آینده از این رژیم غاصب، اثری نخواهد بود.

وزیر بهداشت ارتباطات ایران و فلسطین را قلبی، راهبردی و اعتقادی دانست و گفت: کمک به ملت مظلوم فلسطین وظیفه هر انسانی است و ما نیز این کار را نوعی تکلیف و وظیفه می‌دانیم که از مظلوم در مقابل ظالم و غاصب، حمایت کنیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، عین اللهی با بیان اینکه ظلم همواره رو به افول است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین در برابر ظلم مقاومت کرده اند و نور و حقیقت متعلق به مردم فلسطین و ظلمت و تاریکی از آن رژیم اشغالگر قدس است.

سلام الزواوی نیز در این دیدار با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون، از تلاش‌های وزارت بهداشت و کادر سلامت کشورمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در مسیر تعامل دو کشور، ادامه دهنده مسیر گذشته باشد.

وی با اشاره به عزت و اقتدار دولت مردمی در حوزه سیاست خارجی، یادآور شد: ایران یکی از کشور‌های قدرتمند جهان است و لازم است که از حمایت‌های این کشور نسبت به جریان مقاومت و ملت فلسطین تشکر کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین