کد خبر: ۸۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

مدافع ملی‌پوش، یک قدم تا پرسپولیسی شدن

عصر امروز قرار است پرسپولیس با سومین بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی پای میز مذاکره بنشیند و احتمالا از وی رونمایی خواهد شد.
مدافع ملی‌پوش، یک قدم تا پرسپولیسی شدن
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جذب مسعود ریگی و شهاب زاهدی اکنون در سومین انتقال پرسپولیس، باید در انتظار توافق محمدحسین کنعانی‌زادگان و سرخ‌ها بود.

محمدحسین کنعانی که طی دو فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر و تیم الاهلی کار را دنبال کرده است، در بازگشت دوباره به لیگ ایران طی روز‌های اخیر مذاکراتی با پرسپولیس داشته و اکنون گفته می‌شود عصر امروز برای توافق نهایی و عقد قرارداد راهی ساختمان باشگاه خواهد شد.

کنعانی‌زادگان که سومین مقطع حضورش در پرسپولیس را احتمالا تجربه خواهد کرد، پیش از این با پیراهن شماره ۶ سرخ‌ها توانسته بود مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی لقب گیرد و به واسطه درخشش در این تیم راهی لیگ قطر شده بود.

او یک بار برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی از این تیم جدا شده بود و در ادامه در دورانی که این تیم شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را در قلب دفاعی در اختیار داشت از ماشین‌سازی تبریز بار دیگر به جمع سرخ‌ها بازگشت. باید دید بعد از مذاکرات ابتدایی طی روز‌های اخیر، اکنون کنعانی‌زادگان برای سومین بار به جمع سرخپوشان بازخواهد گشت و این بار چالش سخت خود را در شرایطی که یحیی گل‌محمدی مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و وحدت حنانوف را در این پست در اختیار دارد، به چه شکل دنبال خواهد کرد.

با این با حال با توجه به شرایط لیست پرسپولیس و ترافیک این پست، باید دید از این جمع کدام بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین