کد خبر: ۸۴۹۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه توضیح داد

مذاکرات ایران و اسرائیل برای تبادل زندانی؟

سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که معتقدیم سه دولت اروپایی عضو برجام ( فرانسه،آلمان و انگلیس) به اندازه آمریکا در عدم اجرای تعهدات خود در برجام مسئولیت دارند، گفت: این سه دولت باید پاسخگوی کوتاهی خود باشند.
مذاکرات ایران و اسرائیل برای تبادل زندانی؟
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی در نشست خبری امروز خود ادامه داد: این که آنها  به رغم کوتاهی‌های خود در موضع مدعی بنشینند و علیه ایران اتهاماتی را مطرح کنند و یا تحریم هایی را علیه ایران اعمال کنند، اقدامی غیرقانونی و غیرقابل پذیرش است.

وی با بیان این که ما این اقدامات را غیرسازنده و حرکت در مسیر بی نتیجه می‌دانیم، گفت: آنها به جای اتهام‌زنی باید پاسخگوی مسئولیت خود در مورد برجام باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ  به سوالی در مورد ادعاهای کویت مبنی بر این که ایران حقی در میدان گازی آرش ندارد، گفت : ما در چارچوب گفت‌وگوهای دو جانبه با مقامات کویت مسائل مربوط به این موضوع را در حال پیگیری هستیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با آنچه که انجام مذاکرات میان ایران و رژیم صهیونیستی برای تبادل زندانی عنوان شده است، گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ای منابع رسانه‌ای رژیم صهیونسیتی و مقامات این رژیم که با اهداف و انگیزه‌های سیاسی اقدام به ایجاد موج رسانه‌ای میکنند ارزشی قائل نیستیم .

وی گفت: ما این گونه اخبار  را در راستای سیاست توام با موج آفرینی رژیم صهیونسیتی می‌دانیم و ارزشی برای آن قائل نیستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین