کد خبر: ۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۲

انتقاد یک نماینده مجلس از صداوسیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نحوه انعکاس اخبار مجلس در صدا و سیما انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌آفتاب، زهره الهیان در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «شب گذشته در یکی از بخشهای خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران به اخبار حاشیه‌ای مجلس هشتم پرداخته شد که به نظر می‌رسد این اقدام با یک نگاه غیرمنصفانه و مغرضانه نسبت به مجلس صورت گرفته است».

وی ادامه داد: «در این خبر به تاخیر 40 دقیقه ای مجلس برای آغاز جلسه علنی اشاره شده بدون آنکه عنوان شود علت نصاب نداشتن مجلس، حضور حدود 40 تن از نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه بوده است».

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: «در این خبر حاشیه‌ای برخی شوخی‌های مطرح شده در صحن پوشش داده شد که این تصور پیش می‌‌آید که مجلس در این جلسه تصمیم جدی گرفته نشده است».

الهیان اظهار داشت: «این برنامه خبری در حالی از سوی صدا و سیما پخش شد که فعالیتهای جدی نمایندگن در صحن علنی و کمیسیونها و نیز حوزه‌های انتخابیه آنان چه در زمینه قانونگذاری و چه بعد نظارتی در رسانه ملی انعکاس پیدا نمی‌کند».

وی یادآور شد که برخی نمایندگان از رئیس مجلس خواسته‌اند که در این باره به رئیس صدا و سیما تذکر دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۷
0
0
اين همه از بازخوردهاي همان بي تفاوتيها نمايندگان نسبت به امور دولت است كه ارگان حامي دولت هرچه بخواهد پخش و هرچه نخواهد (حتي نماز جمعه تهران به امامت هاشمي رفسنجاني) را سانسور مي كند. نمايندگان ملت عملا و عمدتا نمايندگان دولتند و همه به اين اذعان دارند . خدايي هم هست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین