کد خبر: ۸۵۰۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴

«خیلی زود عادت می‌کنیم» و «صبا» خوانده می‌شوند

در ادامه جلسات نمایشنامه‌خوانی انجمن بازیگران خانه تئاتر دو نمایشنامه جدید روخوانی می‌شوند.
«خیلی زود عادت می‌کنیم» و «صبا» خوانده می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

دو نمایشنامه «خیلی زود عادت می‌کنیم» و «صبا» روز شنبه ۲۴ تیرماه در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر نمایشنامه‌خوانی می‌شوند.

نمایش‌نامه «خیلی زود عادت می‌کنیم» به نویسندگی وحید جباری و کارگردانی پرستو کرمی با نقش‌خوانی سعید جلیلی، اعظم عرفانی، مسعود خواجه‌وند و آزیتا نوری وفا روخوانی می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده:

«در مجاورت یک خانه قدیمی که به تازگی تعمیر شده، مشغول گودبرداری هستند و خانواده‌ای که در آن ساکن هستند، لرزش دیوار‌ها و صدا‌های بلند را می‌بینند. پیمانکار ساختمان زن و شوهری هستند که در پی شکایت زوج ساکن، برای بررسی وارد می‌شوند و غافل از وضعیت گودبرداری، به بازی و اتلاف وقت می‌پردازند و در نتیجه ساختمان ترک اساسی برمی‌دارد و خانه در آب غرق می‌شود.»

نمایش‌نامه «خیلی زود عادت می‌کنیم» ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روخوانی می‌شود.

 «صبا» نوشته صبوره رنگرز به کارگردانی حسین پرستار دیگر نمایشنامه‌ای است که در این جلسه روخوانی خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: صبا بازیگر موفقی است که نقش شخصیت پریشان احوالی را بازی می‌کند و در این میان ماجرا‌هایی برای او پیش می‌آید.

 حسین پرستار، ناصر آویژه، بهارک توسلی، شاهین گل‌کار، شیوا شعبانی و زهرا احمدی، خوانش نقش‌های این نمایشنامه را بر عهده دارند و موسیقی کار هم بر عهده شاهین گل‌کار است.

نمایشنامه «صبا» راس ساعت ۲۰ در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر به نشانی خیابان نجات‌اللهی (ویلا)، خیابان سمیه، شماره ۲۶۰ نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین