کد خبر: ۸۵۴۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

سقوط اتوبوس در مکزیک ۱۷ کشته و ۲۲ زخمی بر جای گذاشت

یک مقام ایالت نایاریت مکزیک گفت که بر اثر سقوط یک اتوبوس مسافربری از بزرگراه به دره در ساعات اولیه روز پنجشنبه در غرب کشور، دستکم ۱۷ نفر جان خود را از دست داده و ۲۲ نفر دیگر مجروح شدند.
سقوط اتوبوس در مکزیک ۱۷ کشته و ۲۲ زخمی بر جای گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، خورخه بنیتو رودریگز وزیر امنیت و حفاظت مدنی ایالت نایاریت مکزیک افزود: نجات مصدومان این حادثه دشواری زیادی داشت، زیرا عمق دره‌ای که اتوبوس حامل مسافران به عمق آن سقوط کرده بود، حدود ۵۰ متر بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ بزرگسال و ۳ کودک در این حادثه جان باختند، گفت: مشخص نیست چه چیزی باعث شده است اتوبوس حامل حدود ۴۰ مسافر به مقصد تیجوانا از جاده خارج شود.

اوایل روز پنجشنبه آتش‌نشانان و حفاظت مدنی نایاریت عکس‌هایی از تجمع آمبولانس‌ها در کنار بزرگراه و پرسنل یونیفرم پوش در دره‌ای که اتوبوس حامل مسافران به درون آن سقوط کرده بود را به اشتراک گذاشتند، زیرا آن‌ها اولین گروه‌هایی بودند که برای کمک به مجروحان این حادثه در محل حاضر شده بودند.

یکی از مقامات خدمات آتش نشانی نایاریت گفت که ۶ شهروند هندی نیز از جمله مسافران این اتوبوس بودند.

بنا به اعلام مقام‌های محلی مکزیک روز چهارشنبه نیز برخورد یک قطار با یک اتوبوس شهری در تقاطع راه آهن ۷ کشته و ۱۷ مجروح به همراه داشته است.

همچنین برخورد یک قطار با یک دستگاه اتوبوس شهری در مکزیک ۲۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقام‌های محلی مکزیک اعلام کردند برخورد یک قطار با یک اتوبوس شهری در تقاطع راه آهن ۷ کشته و ۱۷ مجروح به همراه داشته است.

الخاندور واسکس مِیادو رئیس دفاع مدنی منطقه ال مارکس مکزیک گفت که چند تن از مجروحین این حادثه شرایط وخیمی دارند و ایالت کرتارو که این حادثه در آن رخ داده، بعدتر اعلام کرد که آمار کشته‌ها به ۷ نفر افزایش یافته است.

تصاویر این حادثه نشان می‌دهد که بقایای مچاله شده اتوبوس به یک طرف ریل پرتاب شده است. به نظر می‌رسد این وسیله نقلیه حدود ۴۵ متر در طول مسیر کشیده شده است.

چنین حادثه‌هایی در تقاطع‌های راه آهن در مکزیک معمولا اتفاق می‌افتد چرا که نشانه یا موانع در این تقاع‌ها وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین