کد خبر: ۸۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

پیش‌بینی ۷ روزه وضع هوای مازندران

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج شنبه۱۲ مرداد تا چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه سال جاری به شرح زیر پیش بینی می‏‌شود.
پیش‌بینی ۷ روزه وضع هوای مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران روز پنج شنبه ۱۲مرداد ماه مناطق ساحلی وجلگه‌ای تا دامنه‌ها، نیمه ابری گاهی ابری با احتمال بارش پراکنده همراه است، اما درارتفاعات هوا صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و احتمال بارش پراکنده مواجه است.

طبق اعلام هواشناسی مازندران، روز پنج شنبه ۱۲ مرداد بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۲ درجه و درمناطق مرکزی و شرقی تا ۳۴ درجه دما پیش بینی شده است.

اما وضعیت جوی در روز‌های جمعه و شنبه ۱۳و ۱۴ مرداد ماه هوای مازندران نیمه ابری تا ابری (در ارتفاعات مه‌آلود) به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب با رگبار پراکنده باران و وزش باد همراه است.

براساس اعلام وضعیت جوی از سوی هواشناسی مازندران، روز‌های یک‏شنبه تا چهارشنبه ۱۵ تا ۱۸ مرداد ماه جاری هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما؛ در دامنه‌ها و ارتفاعات به ویژه در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۳ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۳ تا ۳۶ درجه پیش‌بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین