کد خبر: ۸۵۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
تبلیغات

تماشای کارتون قرمز شدن در دیجیتون

داستان کارتون قرمز شدن درباره یک دختر ۱۳ ساله به نام می‌لی است که زندگی معمولی دارد. اما می‌لی یک راز بزرگ هم دارد، هر زمان که می‌بیش از حد هیجان زده یا احساساتی می‌شود، در یک دگرگونی جادویی به یک پاندا قرمز غول پیکر می‌شود.
تماشای کارتون قرمز شدن در دیجیتون
آفتاب‌‌نیوز :

کارتون قرمز شدن یکی از محصولات جدید کمپانی پیکسار است. کمپانی پیکسار انیمیشنی را در سال ۲۰۲۲ ساخت که تمام بخش‌های کارگردانی آن را برای اولین بار یک زن انجام داده است. کارتون قرمز شدن به مسئله حساس بلوغ پرداخته است و به کودکان و نوجوانان می‌آموزد که چگونه با این مرحله از زندگی کنار بیایند.کارتون قرمز شدن یک فیلم پویانمایی است، از مجموعه خوش آوازه Pixar که داستان دختر نوجوانی به نام می‌لی یا Meilin را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود عصبانیت او باعث قرمز شدن او از نظر جسمی می‌شود. همانطور که می‌در چالش‌های دبیرستان و فراز و نشیب‌های نوجوانی پیش می‌رود باید یاد بگیرد که در زندگی احساسات خود را کنترل کند و خود واقعی خود را قبل از اینکه تغییر شکلش دائمی شود، پیدا کند. کارتون قرمز شدن یک انیمیشن مناسب دختران نوجوان و در آستانه سن بلوغ است که به نحوی آموزش نکاتی مربوط به بلوغ و تغییرات مربوط به آن در دختران را در بر میگیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا کارتون قرمز شدن را بررسی کنیم و ابعاد مختلف آن را دقیق‌تر ببینیم.

داستان کارتون قرمز شدن چیست؟

داستان کارتون قرمز شدن درباره یک دختر ۱۳ ساله به نام می‌لی است که زندگی معمولی دارد. اما می‌لی یک راز بزرگ هم دارد، هر زمان که می‌بیش از حد هیجان زده یا احساساتی می‌شود، در یک دگرگونی جادویی به یک پاندا قرمز غول پیکر می‌شود. این توانایی خارق‌العاده او چالش‌ها و موقعیت‌های عجیبی را وارد زندگی او می‌کند. این داستان در واقع استعاره‌ای بر دوران بلوغ و تغییرات آن دارد. زمانی که می‌لی برای رفتن به کنسرت مورد علاقه اش از مادرش اجازه می‌خواهد و او مخالفت می‌کند، شروع احساسات منفی می‌لی است.

این فیلم مضامین خودشناسی، پذیرش و چالش‌های بزرگ شدن را بررسی می‌کند. می‌لی باید یاد بگیرد که احساسات خود را کنترل کند و تغییرات جدیدی که برایش در دوران بلوغ رخ می‌دهد را بپذیرد، همه این‌ها در حالی است که می‌لی با مشکلاتی مثل پذیرش در مدرسه و چالش‌هایی با مادرش هم سر و کار دارد.

انیمیشن‌های پیکسار اغلب داستانی پرکشش و پیام‌های معنادار را با هم ترکیب می‌کند. مجموعه پیکسار انیمیشن‌ها و کارتون‌های موفق بسیاری را تاکنون ساخته است که محبوبیت بسیاری بین کودکان و نوجوانان دارد.

تماشای کارتون قرمز شدن در دیجیتون

چرا کارتون قرمز شدن به محبوبیت زیادی رسید؟

Domee Shi برای اولین کارگردانی خود، فیلم کوتاه Bao را ساخت و توانست دید هنرمندانه جذاب خود را به جهانیان نشان دهد و جایزه بهترین انیمیشن کوتاه یا همان اسکار را برنده شود. مشارکت او به‌عنوان کارگردان کارتون قرمز شدن انتظارات را بالا برد، زیرا تماشاگران مشتاق دیدن مهارت‌های داستان‌گویی او در یک فیلم بلند بودند.

مفهوم کارتون قرمز شدن متمایز و جذاب است. ایده تبدیل شدن یک دختر نوجوان به یک پاندای قرمز غول پیکر وقتی که احساساتی می‌شود، هم شوخ طبعانه و هم دلچسب است. این ایده خلاقانه باعث کنجکاوی و علاقه در بین تماشاگران سینما شد.

تنوع نژادی که در کارتون قرمز شدن می‌بینیم جدید و جذاب است. تا مدت‌های طولانی از پیکسار و دیگر کمپانی‌های انیمیشن سازی و فیلم سازی نژاد‌های آمریکایی و اروپایی را دیدیم و دیده شدن نژاد‌ها و اهالی کشور‌های دیگر یک قدم رو به جلو برای سازندگان است.

فیلم‌های پیکسار اغلب توسط کمپانی‌های بازاریابی بزرگ پشتیبانی می‌شوند که باعث ایجاد انتظار و هیجان در بین مخاطبان می‌شود. تریلرها، تیزر‌ها و رویداد‌های تبلیغاتی منتهی به اکران فیلم نقش مهمی در ایجاد علاقه و محبوبیت فیلم حتی قبل از شروع آن دارند.

تماشای کارتون قرمز شدن در دیجیتون

دیجیتون یه دنیا کارتون

برای تماشای جدیدترین و بهترین انیمیشن‌ها از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرم پخش آنلاین انیمیشن است و برای کودکان فارسی زبان عزیز، دوبله اختصاصی و موزیکال‌های شاد و هیجان‌انگیزی را آماده کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین