کد خبر: ۸۵۶۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

معرفی زنان نامدار ایرانی در «دخت ایران»

تهیه کننده برنامه رادیویی «دخت ایران» بیان کرد: این برنامه به معرفی زنان نامدار ایرانی و همچنین به بررسی نقش‌های بزرگ زنان ایرانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و هنری، از زمان باستان تا امروز خواهد پرداخت.
معرفی زنان نامدار ایرانی در «دخت ایران»
آفتاب‌‌نیوز :

اکرم اویسی درباره نقش زنان در جامعه ایرانی عنوان کرد: زنان موفق ایرانی نقش‌های بسیار مهمی را در خانواده، جامعه و کشور داشته و خواهند داشت.

وی افزود: برنامه دخت ایران با گفتگو با زنان نامدار حال حاضر یا بازماندگان آن‌ها، بازخوانی خاطرات و داستان‌های آن‌ها، نقل قول‌های شعر و نثر از آثار آن‌ها و پخش موسیقی مربوطه، تصویری زنده و جذاب از زنان ایران را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. همچنین، با تمرکز بر زنان نامدار، این برنامه نشان می‌دهد که زنان ایرانی توانمندی‌های بسیاری دارند و می‌توانند در هر زمینه‌ای به موفقیت دست یابند.

وی در ادامه افزود: ما در برنامه «دخت ایران» به معرفی زنان نامدار ایرانی خواهیم پرداخت؛ تا با تجربه‌ها و دستاورد‌های این زنان آشنا و از آن‌ها الهام بگیریم و این برنامه نشان می‌دهد که با تلاش و اراده، هر کسی می‌تواند به موفقیت دست یابد و نقش موثری در جامعه ایفا کند.

گوینده و تهیه کننده این برنامه رادیویی خاطرنشان کرد: با توجه به موضوعات مختلفی که در برنامه «دخت ایران» مورد بررسی قرار می‌گیرد، این برنامه می‌تواند به افزایش دانش و آگاهی، درباره تاریخ و فرهنگ ایران کمک کند. همچنین، با معرفی زنان نامدار ایرانی، این برنامه به ارتقای تصویر زنان ایرانی و شناخت بهتر آن‌ها در جامعه کمک می‌کند.

برنامه «دخت ایران» کاری از گروه فضای مجازی رادیو جوان، با مدیریت حسین رضایی، به تهیه کنندگی و گویندگی اکرم اویسی و به سردبیری مریم داوردان هر هفته پنج شنبه و جمعه از ساعت ۲۰ روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین