کد خبر: ۸۵۷۱۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
وزارت علوم درباره «جذب خارج از روند قانونی هیات علمی در دانشگاه‌ها» توضیح داد

جذب ۱۵۰۰ هیات علمی خارج از طی روند قانونی در دانشگاه‌ها؟

سخنگوی وزارت علوم برخی اخبار مبنی بر جذب تعدادی هیات علمی به صورت مخفیانه و خارج از روند قانونی در دانشگاه‌ها را تکذیب کرد.
جذب ۱۵۰۰ هیات علمی خارج از طی روند قانونی در دانشگاه‌ها؟
آفتاب‌‌نیوز :

علی شریفی زارچی، استاد دانشگاه شریف اخیرا با اشاره به جذب استادان هیئت علمی از یک جریان خاص در دانشگاه ها ادعا کرده بود: «در گروه‌های دانشگاهی سندی منتشر شد که نشان می‌دهد دولت رئیسی مخفیانه فرایند جذب ۱۵۰۰۰ عضو هیئت علمی همسو را به صورت سهمیه‌ای، فوری، و خارج از چارچوب علمی موجود دانشگاه‌ها آغاز کرده است.» 

علی شمسی پور، وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنها فرایند قانونی موجود برای جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این فرایند توسط هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و با فراخوان سراسری انجام می‌شود.

به نوشته ایسنا، سخنگوی وزارت علوم خاطر نشان کرد: هیچ راهکار دیگری برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وجود ندارد و این موضوع را تمامی اعضای هیات علمی می‌دانند. بر این اساس هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نیز دیروز گفته بود: نیرو‌های حزب‌اللهی، انقلابی، اهل اقدام و عمل باید تقویت شوند.

رئیسی از سازمان اداری و استخدامی و رئیس آن خواست که زمینه میدان دادن به نیرو‌های مردمی و انقلابی در سازمان‌ها و ادارات را تکمیل کنند.

پیش از این نیز وزیر ارشاد از جذب صدها نفر در از نیروهای حزب الهی در این وزارتخانه خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
32
تحقیق کنید ببینید چند نفر به عنوان دانشجو خارج از روند قانونی پذیرفته شدن. تحقیق کنید ببینید چند نفر از طریق آزمونهای استخدامی در ادارات خارج از روند قانونی پذیرفته شدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
44
0
تمامی شایعه پراکنان (به تعبیر قرآن مرجفین) از جمله شریفی زارچی و خبرگزاری آفتاب که این گونه منحرفانه تیتر می‌زند (به گونه‌ای که مخاطب اگر به متن مراجعه نکند به انحراف می‌افتد) تماماً باید به اشد مجازات مجازات بشوند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین