کد خبر: ۸۵۹۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
دبیر شورای فرهنگ عمومی:

واردات چادر مشکی تسهیل می‌شود

سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: چادر از جزو معدود موارد کالا‌های ضروری در کشور است که دولت واردات آن را پذیرفته، زیرا ما با فرهنگ و با امنیت فرهنگی جامعه مواجه هستیم. همانطور که در زمینه گندم هر اتفاقی بیفتد باید گندم تامین شود در مورد چادر نیز تعرفه‌ها پایین آمده و تشویق به واردات صورت می‌گیرد.
واردات چادر مشکی تسهیل می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

وی افزود: براساس گزارش‌های رسیده حتی با وجود دلالان در بازار، قیمت نهایی چادرهای چینی و سنگاپوری نباید از 12 میلیون ریال بیشتر شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در خصوص بالا بودن قیمت پوشاک حجاب در استان خوزستان گفت: بخشی از این مورد به بالا بودن حقوق در این استان و تمایل مردم به خرید جنس گران بازمی‌گردد.

امامی بیان کرد: با توجه به اینکه در کشور محدودیت‌های اخلاقی و فرهنگی در تبلیغ مد و لباس وجود دارد در حال بازسازی نظام تبلیغات مد هستیم.

وی افزود: زیبایی‌های لباس ملی، اقوام و طراحان کشور به قدری زیاد است که اگر در جشنواره‌های داخلی و خارجی ترویج داده‌ شوند می‌توان به سمت الگوسازی در این عرصه گام برداشت. صنعت پوشاک بیش از ۶۰ درصد تعیین می‌کند که چه لباسی بپوشیم.

امامی با بیان این که در حوزه مد و لباس تاکنون اقدامات خوبی انجام شده گفت: در این مدت تلاش شده تا الزامات زیرساختی فدای اقدامات کوتاه مدت و نمایشی نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین