کد خبر: ۸۵۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
المشاط:

جنگ یمن هنوز ادامه دارد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به مسئولان و سرشناسان و شخصیت‌های برجسته استان صنعاء گفت که «روز‌های آینده چیزی خواهید شنید که باعث خوشحالی شما خواهد شد. تسلیحات بازدارنده آماده است تا دشمن مراقب توطئه‌های خود باشد».
جنگ یمن هنوز ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز سه‌شنبه در نشست با مسئولان و سرشناسان و شخصیت‌های برجسته استان صنعاء و همچنین اعضای دو مجلس نمایندگان و شورای یمن اعلام کرد که «به شما قول می دهیم در روزهای آینده چیزی خواهید شنید که باعث خوشحالی شما خواهد شد. ان‌شاالله سلاح‌های بازدارنده آماده است تا دشمن مراقب آن باشد و جلوی دسیسه‌های خود علیه یمن را بگیرد».

به گزارش وبگاه انصارالله، وی تصریح کرد: اولویت ما در این مرحله حساس، معیاری است که سید عبدالملک الحوثی تعیین کرده که اولین آن، مقابله در برابر دشمن و محاصره ظالمانه است.

المشاط افزود: جنگ یمن هنوز ادامه دارد؛ بنابراین باید آمادگی در میان همگان از جمله ارتش، نیروهای امنیتی و قبایل، در سطح بالایی باشد. دسیسه‌های دشمنان، غارت ثروت و اشغال بخش‌هایی از کشور باید افشا شود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه توطئه‌ها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تفنگداران دریایی آمریکا در استان حضرموت پرسه می‌زنند و به همین دلیل است که بسیج باید برای آمادگی برای هرگونه حمله یا حماقت دشمن ادامه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین