کد خبر: ۸۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۰
وزیر رفاه و تامین اجتماعی وعده داد؛

پرداخت باقیمانده مطالبات بازنشستگان؛ از فردا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر رفاه و تامین اجتماعی از پرداخت باقیمانده مطالبات بازنشستگان سال‌های پیش از 1381 خبر داد و گفت: «این مطالبات از فردا پرداخت می‌شود».

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، عبدالرضا مصری با اعلام این خبر افزود: «در پی اجرای قانون مدیریت خدمات كشوری و در راستای تحقق وعده‌های دولت در خصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان كشوری، هیأت دولت بنا به پیشنهاد وزارت رفاه و تامین اجتماعی، با تامین بار مالی مانده 50 درصد بند «ل» تبصره چهار قانون بودجه سال 81 كل كشور موافقت كرد».

وی تاكید كرد: «این مطالبات توسط سازمان بازنشستگی كشوری تامین اعتبار شده است و از فردا در استان تهران به حساب بازنشستگان كشوری واریز خواهد شد و در دیگر استان‌ها طی چند روز آینده به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز می‌شود».

وزیر رفاه و تامین اجتماعی خاطر نشان كرد: «این مطالبات كه از سال‌های پیش باقی مانده بود و به موجب مصوبه هیأت دولت در اسفند سال گذشته 50 درصد آن تامین اعتبار و پرداخت شده است و خوشبختانه در آستانه سال نو 50 درصد باقی مانده تا چند روز آینده پرداخت می‌شود».

وی تعداد افراد واجد شرایط این مطالبه را بیش از 340 هزار نفر اعلام كرد و از كلیه دستگاه‌های اجرایی در سراسر كشور خواست با هماهنگی سازمان بازنشستگی در روزهای باقیمانده سال نسبت به پرداخت وجوه به بازنشستگان اقدام نمایند .





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین