کد خبر: ۸۶۱۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

سفر ۳.۵ میلیون زائر امام رضا به مشهد

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: آمار ورودی زائران رضوی به مشهد تا شب جمعه ۲۳ شهریورماه، حدود ۳.۵ میلیون نفر برآورد شده است.
سفر ۳.۵ میلیون زائر امام رضا به مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی توسلی اظهار داشت: پیش‌بینی حضور ۸ میلیون زائر در این ایام را داریم و تمامی نهاد‌های استانی برای خدمتگزاری پای کار هستند. آمار ورودی در ۲۲ شهریور ۲۴۰ هزار و ۷۸۷ نفر بوده که ۱۱ هزار و ۷۰۸ نفر از طریق هوایی، ۲۰ هزار و ۷۲۴ نفر ریلی، ۳۷ هزار و ۳۹۵ نفر جاده‌ای و ۱۷۰ هزار و ۹۶۰ نفر به صورت شخصی وارد مشهد شدند.

توسلی تصریح کرد:آمار اسکان نیز تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۸۰ نفر شب بوده که ۸۷ درصد مراکز اسکان اضطراری و ۱۵ درصد سالن‌های ورزشی نیز تکمیل شده است.

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این زائران برای برگزاری مراسم عزاداری روز‌های آخر صفر به ویژه سالروز شهادت امام رضا (ع)، از طریق هوایی، ریلی، جاده‌ای و یا با وسیله نقلیه شخصی از تمام مبادی‌های ورودی به مشهد آمده اند که تعداد این زائران همچنان در حال افزایش است. پیش‌بینی حضور ۸ میلیون زائر در این ایام را داریم و تمامی نهاد‌های استانی برای خدمتگزاری به آنان پای کارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین