کد خبر: ۸۶۱۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

امام جمعه لرستان: ایجاد اختلاف و دروغ‌پراکنی، راهبرد دشمن است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ایجاد اختلاف و دروغ‌پراکنی، راهبرد ناکام دشمن است.
امام جمعه لرستان: ایجاد اختلاف و دروغ‌پراکنی، راهبرد دشمن است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی امروز ۲۴ شهریورماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شیطان بزرگ آمریکا همیشه تلاش می‌کند با هدف بحران سازی، مسائل مذهبی و قومیتی را برجسته‌سازی کند.

وی تصریح کرد: کار دشمن اختلاف‌افکنی و دروغ آشکار است، ولی دشمنان این ملت بدانند نیرو‌های نظامی و انتظامی و میلیون‌ها بسیجی، عشایر و مردان و زنان مؤمن این سرزمین پاسخ محکمی به شیطان بزرگ خواهند داد و با بصیرت نقشه‌هایشان را نقش بر آب خواهند کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، افزود: علم و دانش باید در کنار اخلاق و معنویت قرار بگیرد، همان‌گونه که قرآن کریم حیات طیبه را در جامعه‌ای قابل دستیابی می‌داند که دین، عقل، امنیت، رفاه، پیشرفت، نشاط، شادکامی، رشد و تعالی معنوی بر آن حاکم باشد.

شاهرخی با اشاره به دهه آخر ماه صفر و روز‌های اندوه محبان اهل‌بیت علیهم الاسلام، اضافه کرد: رسول گرامی اسلام به‌عنوان کامل‌ترین مخلوق در عالم هستی، گران‌بهاترین و سنگین‌ترین مسئولیت را عهده‌دار شد که همان حاکمیت توحید در همه سطوح زندگی بود و متصل به علم بی‌کران الهی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین