کد خبر: ۸۶۴۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

نامه واردکنندگان نهاده‌های دامی به شورای امنیت ملی

وادکنندگان نهاده‌های دامی در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواهان عدم توقف مصوبه «ترخیص باقیمانده کالا‌های اساسی» شدند.
نامه واردکنندگان نهاده‌های دامی به شورای امنیت ملی
آفتاب‌‌نیوز :

اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی درخصوص تعلل در ترخیص نهاده‌های دامی هشدار دادند. آن‌ها در این نامه به مصوبه ترخیص باقیمانده کالا‌های اساسی که ۲۸ تیر ماه سال جاری از سوی گمرک ابلاغ شده بود، اشاره و تاکید کردند: این مصوبه یکی از موثرترین تصمیمات اخیر در جهت رفع موانع تامین کالا‌های اساسی و کاهش خسارات ناشی از تحریم‌های بانکی کشور بوده است.

واردکنندگان نهاده‌های دامی در ادامه نوشتند: طبق بخشنامه جدید گمرک (در ۲۶ شهریور ماه)، اعتبار بخشنامه ۲۸ تیر ماه تا پایان آبان ماه سال جاری است.

آن‌ها افزودند: هیچ یک از عواملی که منجر به ابلاغ مصوبه ۲۸ تیر ماه شده، از شرایط اقتصادی کشور حذف نشده است. در نتیجه تعلیق این تصمیم از پایان آبان ماه به معنی بازگرداندن همه خسارات و موانعی ناشی از تحریم به اقتصاد ملی کشور است که با مصوبه اولیه به گفته آن‌ها مرتفع شده بود. این فعالان اقتصادی در پایان خواهان عدم لغو تسهیلات شد مصوبه ۲۸ تیر شدند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین