کد خبر: ۸۶۴۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

توبیخ مجریان حاشیه ساز در فضای مجازی؛ برخی هم تذکر گرفتند

رئیس صداوسیما گفت: به برخی مجریان صداوسیما که به قوانین و ضوابط بی توجه بودند، تذکر داده شده و حتی برخی هم توبیخ شده‌اند.
توبیخ مجریان حاشیه ساز در فضای مجازی؛ برخی هم تذکر گرفتند
آفتاب‌‌نیوز :

پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برخی حاشیه سازی مجریان صداوسیما در فضای مجازی، اظهار کرد: ساماندهی فعالیت چهره‌ها مورد توجه صداوسیما قرار گرفته است؛ البته این اقدامات صرفا سلبی نیست بلکه اقدامات ایجابی هم هست، از جمله اینکه به استعداد‌های جدید میدان داده شده که یکی از آن‌ها راه‌اندازی مرکز سیمرغ برای احیای ساختار‌های فراموش شده مثل تله تئاتر است که تله تئاتر و نمایش رادیویی بهترین فرصت برای شناخت چهره‌های جدید است. 

وی ادامه داد: در حوزه سلبی همه اقداماتی که باید صورت گیرد از جمله تهیه قرارداد با چهره‌هایی که برای اولین بار معرفی می‌شوند و چه تهیه کنندگانی که باید ملزم به رعایت قوانین و ضوابط در مورد به کارگیری چهره‌ها باشند، انجام می‌شود. در یک سال گذشته ما از چهره‌های جدید در حوزهه بازیگری یا مجری استفاده کردیم و این فرایند دائمی است و این روند باید ادامه داشته باشد.

جبلی در پایان گفت: در مورد مجریان به برخی تذکر داده شده و حتی در مواردی توبیخ نسبت به کسانی که به قوانین و ضوابط بی توجه بودند، انجام شده است. در مورد چهره‌ها تابع مصوبات کارگروه چهره‌ها هم هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
10
8
اقای جلیلی باور کنید خودتم از این مجریهای مثل مجری پاورقی میترسی و حساب میبری این فیلمها را برای مردم در نیارید...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین