کد خبر: ۸۶۸۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

بارش باران شدید در راه راه مازندران/ پیش‌بینی سیلاب و ریزش سنگ

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از صدور هشدار سطح نارنجی و بارش باران شدید در استان خبر داد و گفت: آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب محلی و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.
بارش باران شدید در راه راه مازندران/ پیش‌بینی سیلاب و ریزش سنگ
آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی محمدی مدیر‌کل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه بارش باران شب گذشته در استان خسارتی نداشت، اظهار داشت: بارش باران از شب گذشته در استان آغاز شده و براساس پیش‌بینی هواشناسی تا عصر امروز ادامه دارد، اما تاکنون این بارش‌ها خسارتی نداشته است.

وی با بیان اینکه در روستای محمدآباد آمل مسدود شدن موقت راه ارتباطی را داشتیم که بلافاصله نیرو‌های امدادی به منطقه اعزام شدند، افزود: بیشترین باران در نوشهر با ۴۸ میلی متر گزارش شده است، ولی بارش باران در برخی شهر آبگرفتگی معابر را به دنبال داشت و در بابل و برخی شهر‌های دیگر سبب بالا آمدن آب رودخانه‌ها شد.

‌مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه تردد در همه راه‌های ارتباطی استان باز است، تصریح کرد: براساس اعلام هواشناسی و صدور هشدار سطح نارنجی، آسمان استان با بارش باران شدید همراه بوده و در مناطق کوهستانی نیز بارش برف و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌ها آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب محلی و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال اختلال در تردد‌های جاده‌ای، رانندگان در محور‌های کوهستانی با احتیاط رانندگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین