کد خبر: ۸۶۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

بیرانوند: به بازیکنان گفتم باید به هواداران شیرینی بدهیم

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس، پس از برتری مقابل استقلال تاجیکستان از هواداران تیمش تشکر کرد.
بیرانوند: به بازیکنان گفتم باید به هواداران شیرینی بدهیم
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پس از برتری مقابل استقلال تاجیکستان اظهار کرد: خداراشکر می‌کنم، بازی خیلی خوبی بود. به مردم عزیز ایران مخصوصا هواداران پرسپولیس بزرگ تبریک می‌گویم. 

او ادامه داد: دقیقه پنج بود فکر کنم یک پنالتی به حریف دادیم، خداراشکر می‌کنم. هر اتفاق بزرگی برای پرسپولیس انجام بدهم مطمئنا انرژی مثبت مردم و طرفداران پرسپولیس است. تبریک می‌گویم، بازی خیلی جانداری را در نیمه دوم شروع کردیم و فکر کنم مالکیت توپ برای بچه‌های ما بود.

بیرانوند درباره حضور طرفداران در ورزشگاه گفت: دست تک‌تک طرفداران پرسپولیس را می‌بوسم و قبل از بازی هم به بچه‌ها گفتم راهی غیر از این نیست که سه امتیاز را به عنوان شیرینی به هواداران دهیم. مخصوصا بانوان عزیزمان که لذت بردیم و از انرژی آن‌ها توانستم امروز کاری انجام دهم. تشویق این هواداران بود که یک دقیقه قبل از پنالتی حریف، یکصدا من را تشویق کردند.

او درمورد شانس پرسپولیس برای صعود از گروه همچنین اظهار کرد: همینطور ما را حمایت کنید. بازی خیلی سختی با این حریف داریم. گل زدن به این تیم در خانه سخت است و امیدوارم سه امتیاز شیرین بازی برگشت را به دست بیاوریم. اگر این تیم را شکست دهیم می‌توانیم از گروه صعود کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین