کد خبر: ۸۶۹۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

سرمربی تراکتورسازی تبریز: تیم ما در حد انتظار نبود

 سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت:ذتیم ما درحد انتظار نبود و تیم حریف دفاع خیلی خوبی داشت و اگر این شرایط ادامه داشته باشد نمی توان به تراکتور خوش‌بین بود.
سرمربی تراکتورسازی تبریز: تیم ما در حد انتظار نبود
آفتاب‌‌نیوز :

پاکو خمز شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر افزود: در آن حدی که انتظار می‌رفت نبودیم و بسیار پایین‌تر از سطحی بودیم که به نظر می‌آید و این بازی به من حس بدی داد و در هر صورت بازی امشب ما مایه آبروریزی بود.

وی ادامه داد: امروز خیلی چیزها از ذهنم عبور کرد و به این نتیجه رسیدم که خیلی از بازیکنان ما در حد تراکتور نیستند و ما مغرور بودیم و فکر می‌کردیم خیلی بزرگ هستیم.

او تصریح کرد: در جذب بازیکن اشتباه کردیم و این یک نظر نیست و واقعیت است و فرقی ندارد آن‌ها از کجا آمده اند چون بازیکنانی آوردیم که یک دهم چیزی که فکر می‌کردیم نبودند.

سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: هرچند تیم ما در برخی از بازی‌ها بهتر بازی کرد و دروازه‌مان را بسته نگه می‌داشتیم اما برایمان خیلی سخت است که گل بزنیم و این مشکل بزرگی است.

وی افزود: سه تا از بازی‌هایمان را یک بر صفر بردیم و تیم هم خوب کار کرده بود ولی در ۲ بازی آخر در بخش‌های مختلف اشتباهاتی را داشتیم و نباید در تراکتور اینگونه اشتباه کنیم و اگر بخواهیم اینگونه ادامه دهیم نمی‌شود به آینده تیم امیدوار بود.

خمز تاکید کرد: امروز آقاجانپور را کمی جلو فرستادیم چون در توپ‌های هوایی خوب کار می‌کرد و من بازیکنان را آنجایی می‌گذارم که می‌توانند خوب کار کنند و بطور معمول بازیکنان در پُست خودشان بازی می‌کنند و اینگونه نیست که پست بازیکنان را عوض کنم مگر این که مجبور باشیم.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر سفید و سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

این ۲ تیم‌ در تاریخ لیگ برتر تاکنون ۳۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ذوب آهن ۹ بار و تراکتور ۱۲ بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه ۱۰ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۳۱ رویارویی لیگ برتری ذوب‌آهن و تراکتور ۷۴ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن ۳۵ و سهم تراکتور ۳۹ گل بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین