کد خبر: ۸۶۹۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

زمان دقیق پخش نیسان آبی ۲ مشخص شد

تعدادی از سریال‌های نمایش خانگی موفق شده‌اند به فصل دوم و حتی سوم هم برسند. سریال‌های «ساخت ایران»، «شهرزاد»، «هم‌گناه» و «پدر گواردیولا» جزو آثار دنباله‌دار هستند. به این فهرست باید سریال «نیسان آبی» را هم اضافه کرد.
زمان دقیق پخش نیسان آبی ۲ مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

فصل دوم سریال کمدی نیسان آبی، از اول آذر ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. نیسان آبی ۲، به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور تولید شده و داستان آن را سعید هوشیار، به نگارش درآورده است.

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «نیسان آبی ۲» آمده است: سه سال گذشت و ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضاسوسن، زری، پری، علم تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی را بخورند، ولی نه تنها شام به کسی نرسید بلکه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی هم از یادشان رفت...

موسیقی فصل دوم نیسان آبی را آریا عظیمی نژاد ساخته، افشین علیزاده، مدیر فیلمبرداری، قاسم ترکاشوند طراح صحنه و سیامک احمدی، طراح چهره پردازی این سریال هستند.

فصل اول نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آن‌ها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! منوچهر هادی کارگردانی فصل اول را به عهده داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین