کد خبر: ۸۷۰۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

سخنگوی حماس: گسترش عملیات زمینی در غزه، اسرای اسرائیلی را در معرض خطر و مرگ قرار می‌دهد

«عبداللطیف القانوع»، سخنگوی حماس تایید کرد که تانک‌ها و زره‌پوش‌های اسرائیلی که بعد امروز دوشنبه در خیابان صلاح الدین در شرق غزه پیشروی کردند، زیر آتش و حملات مقاومت، ناچار به عقب نشینی شدند.
سخنگوی حماس: گسترش عملیات زمینی در غزه، اسرای اسرائیلی را در معرض خطر و مرگ قرار می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

القانوع در مصاحبه با آرتی گفت:برخی از نیروهای اسرائیلی نابود شدند، برخی دیگر عقب نشینی کردند، اگر اسرائیل بخواهد عملیات زمینی را گسترش دهد، باید هزینه آن را بپردازد.

وی افزود: تانک‌هایی که وارد برخی از محورهای نوار غزه چه در جبالیا، یا بیت لاهیا و چه در صلاح الدین شده‌اند، مورد حمله مقاومت قرار گرفته و پا به فرار گذاشتند، مقاومت در اوج توانمندی و قدرت خود قرار دارد.

سخنگوی حماس با اشاره به اینکه «تانک‌های صهیونیستی به تعداد بسیار محدود و در زمین‌های کشاورزی سوخته وارد غزه شدند»، گفت: با وجود حملات 24 روز گذشته اشغالگران، آنها به هیچ هدف سیاسی و نظامی نرسیده‌اند، گسترش عملیات زمینی علیه نوار غزه، زندگی اسرای اسرائیلی را به خطر می اندازد.

بعد از ظهر دوشنبه یک تانک و بولدوزر رژیم صهیونیستی به سمت یکی از محورهای خیابان صلاح الدین در شرق محله زیتون در شهر غزه پیشروی کرد و گردان های القسام نیز اعلام کردند که نیروهای این گروه با راکت بومی یاسین 105، خودروهای نظامی متجاوز را هدف قرار داده اند.

 

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین