کد خبر: ۸۷۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

پرسپولیس پنالتی نه، اخراج طلبکار شد

با وجود شکایت باشگاه پرسپولیس از داوری درباره سه صحنه مشکوک رخ داده در بازی با ملوان، اما با نظر کارشناسان داوری در هر سه صحنه یا نمی‌توان رای قاطعی داد یا آنچه پرسپولیسی‌ها می‌پنداشتند اشتباه بوده است.
پرسپولیس پنالتی نه، اخراج طلبکار شد
آفتاب‌‌نیوز :

 باشگاه و هواداران پرسپولیس درباره سه صحنه مشکوک رخ داده در بازی با ملوان اعتراض داشتند و از داور بازی طلب دو پنالتی و یک هند و اخطار پشت محوطه جریمه را می‌کردند. یکی مربوط به برخورد حامد نورمحمدی و علی نعمتی در دقیقه ۱۳ و دیگری خطای مسعود زائر کاظمینی روی امید عالیشاه در دقیقه ۹۱. خطای هند هم مربوط به خروج دقیقه ۴ دروازه‌بان ملوان بود که ظاهرا توپ را بیرون محوطه جریمه خودی مهار کرد.

در هر سه صحنه، اما غالب کارشناسان حق را به تیم داوری دادند هر چند در مورد صحنه دقیقه ۹۱ به نظر می‌رسید خطا رخ داده، اما بیرون از محوطه جریمه بوده و شاید به همین خاطر بود که یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواست شکایت از داوری را پس بگیرند، اما با بررسی دقیق صحنه‌های این مسابقه حالا پرسپولیس می‌تواند یک اخراج از تیم داوری طلبکار باشد.

سهیل فداکار همان بازیکنی که با گلزنی مقابل سپاهان در بازی برگشت فصل گذشته به نوعی مقدمات قهرمانی پرسپولیس را فراهم کرد در بازی عصر یکشنبه انزلی ابتدا در دقیقه ۲۸ از داور مسابقه کارت زرد گرفت. این بازیکن در آخرین دقایق نیمه نخست با پرشی عجیب و غریب که به نظر نمی‌رسید برای زدن توپ باشد هم با آرنج ابروی دانیال اسماعیلی فر را شکافت هم اینکه روی کفش کنعانی‌زادگان رفت و حداقل باید یک اخطار می‌گرفت که اگر داور این صحنه را می‌دید و تشخیص می‌داد فداکار باید قبل از سوت پایان نیمه نخست از بازی اخراج و ملوان ده نفره می‌شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین