کد خبر: ۸۷۱۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس:

طرحی جامع برای پایان جنگ آماده کردیم/ ضرورت بازگشایی گذرگاه رفح

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این جنبش طرحی جامع برای پایان جنگ آماده کرده است گفت: بر ضرورت بازگشایی گذرگاه رفح از هر دو جهت به اعتبار اینکه گذرگاهی مصری فلسطینی است، تاکید داریم.
طرحی جامع برای پایان جنگ آماده کردیم/ ضرورت بازگشایی گذرگاه رفح
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که این جنبش طرح جامعی را در مورد وضعیت کنونی به طرف‌های مقابل ارائه کرده است.

هنیه تصریح کرد که ملت و مجاهدان ما همچنان با قدرت و اقتدار به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهند.

 به گفته رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس این طرح چند ماده‌ای برای پایان جنگ تعریف شده که شامل توقف جنگ و بازگشایی کامل گذرگاه‌ها و مبادله اسیران می‌شود.

هنیه خاطر نشان کرد ثبات و پایداری ملت فلسطین، طرح‌های دشمن برای نکبتی دیگر در فلسطین را به شکست کشاند.

وی گفت گردان‌های قسام با شجاعت و قهرمانانه با دشمن اشغالگر مقابله می‌کنند و شایسته تقدیر هستند.خطاب به دشمنان می گویم شما روز هفتم اکتبر شکست خوردید و اکنون در حمله زمینی به غزه هم شکست خوردید.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود تلاش‌های دشمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود با ارتکاب جنایات وحشیانه علیه ملت فلسطین، هرگز این رژیم را از شکست مفتضحانه خود در نبرد طوفان الاقصی نجات نمی‌دهد.

وی تصریح کرد منطقه و جهان امنیت و آرامش نخواهد داشت تا زمانی که ملت فلسطین به حقوق مشروع خود و در راس آن آزادی و بازگشت دست نیابد.

هنیه با بیان اینکه اسرای اسرائیلی همانند مردم غزه در معرض بمباران و حمله قرار دارند، تاکید کرد دست تمام جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق، یمن و سوریه را به خاطر مواضع ارزشمند و مبارزه مشروع خود می‌فشارم.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود بر ضرورت بازگشایی گذرگاه رفح از هر دو جهت به اعتبار اینکه گذرگاهی مصری فلسطینی است، تاکید داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین