کد خبر: ۸۷۱۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
پیش‌بینی آنروا:

مرگ و میر مادران و نوزادان در غزه افزایش می‌یابد

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی نسبت به افزایش آمار مرگ و میر مادران و نوزادان در نوار غزه به دلیل عدم دسترسی به مراقبت‌های کافی هشدار داد.
مرگ و میر مادران و نوزادان در غزه افزایش می‌یابد
آفتاب‌‌نیوز :

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (UNRWA) در یک رشته پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اِکس (توییتر سابق) پیش بینی کرد که آمار مرگ و میر مادران و نوزادان در نوار غزه همزمان با ادامه حملات مرگبار ارتش رژیم صهونیستی به این نوار افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، در ادامه پیام های آنروا همچنین آمده است: شمار کشته شدگان در غزه برق آسا شده در حالی که این تراژدی ادامه دارد. کمبود تدارکات، بمباران مداوم و قطع ارتباطات، امدادرسانی بشردوستانه را بسیار دشوار می سازد. صف کشیدن برای تهیه نان نیز پس از آن که اسرائیل نزدیک به 10 نانوایی در غزه را بمباران کرد، نگران کننده و ناامن شده است.

این در حالی است که حملات مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در واکنش به عملیات گردان های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سرزمین های اشغالی تحت عنوان «طوفان الاقصی»، برای بیست و نهمین روز پیاپی ادامه دارد و تاکنون دست کم 9 هزار و 488 شهید از جمله سه هزار و 900 کودک و دو هزار و 509 زن و بیش از 24 هزار زخمی و دو هزار و 200 ناپدید در زیر آوار بر جای گذاشته است.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین