کد خبر: ۸۷۲۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

اولین تغییر در ترکیب استقلال مشخص شد

استقلال با وجود دو امتیاز حساسی که در دیدار با شمس آذر از دست داد هم چنان در صدر جدول باقی ماند. به این خاطر که پرسپولیس در خانه از پس تیم ده نفره صنعت نفت بر نیامد و در نهایت به نتیجه مساوی دو بر دو رسید.
اولین تغییر در ترکیب استقلال مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال بعد از مصاف با شمس آذر حالا مهیای دیدار با تراکتور می‌شود ودرصورت پیروزی دراین دیدار می‌تواند به صدرنشینی ادامه دهد. اولین تغییر محتمل در ترکیب تیم استقلال اضافه شدن محمد حسین مرادمند به ترکیب تیم است و دراین صورت ایمان سلیمی بار دیگر به روی نیمکت می‌رود. بازیکنی که در بازی‌های به میدان رفته اشتباهات فاحشی داشت. از پنالتی در بازی با سپاهان و گل به خودی در بازی با هوادار.

در سایر پست‌ها بعید به نظر می‌رسد جواد نکونام به تغییر برسد. بر این اساس در خط دروازه هم چنان شاهد بازی سید حسین حسینی خواهیم بود. آرمین سهرابیان به همراه روزبه چشمی و محمد حسین مرادمند سه مدافع میانی استقلال در این بازی خواهند بود. در کناره‌ها ابوالفضل جلالی و آرتور کوین یامگا و در میانه‌ی میدان هم مثلث آرش رضاوند، سعید مهری و مهدی مهدی پور بازی خواهند کرد. در خط حمله هم بازی مهرداد محمدی و آرمان رمضانی محتمل است. هر، چون گوستاوو هم رفته رفته به ترکیب اصلی تیم نزدیک می‌شود.

آخرین مصاف دو تیم در استادیوم آزادی در هفته پایانی فصل گذشته با نتیجه ۷-۱ به سود استقلال به پایان رسیده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین