کد خبر: ۸۷۲۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

پیکر بی‌جان ۲ مفقودی سیلاب در گلستان پیدا شد

پیکر بی‌جان هر دو مفقودی سیلاب در شهرستان‌های کلاله و گالیکش در شرق استان گلستان پیدا شد.
پیکر بی‌جان ۲ مفقودی سیلاب در گلستان پیدا شد
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان شامگاه چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال سقوط یک دستگاه خودرو به گرگان‌رود در مسیر جاده گوکجه به کلاله، یک نفر سرنشین آن مفقود شده بود که با تلاش نیروهای امدادی پیکر بی‌جان این فرد پیدا شد.

وی بیان کرد: در سطح شهر نیز این سیلاب با ورود آب به منازل باعث خساراتی به شهروندان شده است و علاوه بر این، گل‌ولای برجای‌مانده در سطح شهر نیز یکی از مشکلات این سیلاب برای شهر و شهروندان است.

 نعمت‌الله حاجی‌زاده تصریح کرد: در منطقه اولنگ رامیان انسداد موقتی مسیر را داشتیم که در کمتر از یک ساعت با اقدامات انجام شده مسیر بازگشایی شد و تردد جریان دارد، همچنین در برخی مناطق کوهستانی نیز برای مدت کوتاهی مسدودی مسیر داشتیم که رفع انسداد شد.

محمدرضا میرنیا، فرماندار گالیکش نیز در گفت‌گو با خبرنگاران گفت: در پی آسیب‌ دیدگی پل «علی‌برده» در ورودی شهر گالیکش به دلیل وقوع سیل با وجود اینکه نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال مرمت این پل آسیب دیده از سیلاب هستند، متاسفانه تلاش‌ها برای تخلیه و خلوت کردن محدوده به نتیجه نرسیده است.

وی بیان کرد: با وجود تقاضای فراوان از مردم برای ترک محدوده درگیر سیل، هنگام فعالیت گروه‌های امدادی و عملیاتی برای بازگشایی پل، این سه نوجوان به درون رودخانه سقوط کردند.

فرماندار گالیکش ادامه داد: سه نوجوان به رودخانه سقوط کرده که دو نفر از آنها نجات داده شد و تلاش برای نجات نوجوان سوم بی‌نتیجه مانده و پیکر فرد سوم پس از دو ساعت جستجو با کمک نیروهای مدادی و مردم از آوار سیلاب خارج شد.

به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در پارک ملی گلستان، تردد در محور گالیکش به پارک ملی گلستان تا اطلاع ثانوی ممنوع و این محور مسدود بوده و  با توجه به مسدود شدن محور جنگل گلستان و انتقال ترافیک به محور خوش ییلاق جهت پوشش امدادی محور یک تیم عملیاتی در محور مستقر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین