کد خبر: ۸۷۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۵۸

حاشیه‌‌های ورود قطبی به تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ورود سرمربی جدید تیم ملی ایران همان طور که پیش‌بینی می‌شد با حاشیه‌های بسیاری همراه بود. 

- با وجود آنکه زمان ورود افشین قطبی بین ساعت 20 تا 21 اعلام شده بود،‌ مردم علاقه‌مند از ساعت 17 و 30 دقیقه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) حاضر شده بودند. 

-با تدبیر حراست و نیروی انتظامی فرودگاه امام (ره) شرایط برای ورود خبرنگاران و انجام مصاحبه با افشین قطبی فراهم شده بود که البته با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال این نظر تغییر کرد.

-یکی از ماموران انتظامی ادعا می‌کرد که یکی از مسوول روابط عمومی فدراسیون فوتبال از این نیروها خواسته تا مانع مصاحبه خبرنگاران با قطبی شوند.

-در شرایطی که نزدیک به 300 نفر از علاقه‌مندان به فوتبال در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شده بودند، به غیر از روابط عمومی هیچ کدام از مسوولان فدراسیون برای استقبال از افشین قطبی به فرودگاه نیامده بودند.

-مادر افشین قطبی نیز در میان استقبال کنندگان قرار داشت.

-درحالی که خبرنگاران به دلیل آنکه در جریان زمان دقیق ورود قطبی قرار نداشتند، بعضا نزدیک به سه ساعت در فرودگاه معطل ماندند، گروهی از لیدرهای فوتبال در فاصله‌ی 30 دقیقه مانده به آمدن قطبی در فرودگاه بودند و گویا اطلاعات آنها دقیق‌تر بود.

-سرانجام افشین قطبی در ساعت 21 و 30 دقیقه در میان استقبال پرشور هواداران فوتبال وارد تهران شد.

-لحظاتی قبل از آمدن قطبی به محوطه‌ی فرودگاه برخی مسافران پرواز به دروغ به خبرنگاران گفتند که قطبی از در دیگر فرودگاه خارج شده است!

-در زمان حضور قطبی در سالن فرودگاه یکی از کارمندان فدراسیون از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در فرودگاه خبر داد اما، در نهایت مشخص شد که فدراسیون فوتبال در این زمینه تدبیری نداشته تا خبرنگاران با شرایطی نامناسب با قطبی گفت‌وگو کنند.

-نکته‌ مهم دیگردر نظر نگرفتن هیچ‌گونه تدبیر امنیتی از سوی فدراسیون فوتبال بود، به گونه‌ای که قطبی در سالن فرودگاه به دست جمعیت سپرده شد، بدون آنکه معدود مسوولان فدراسیون که در فرودگاه حاضر بودند از خود بپرسند که اگر فردی قصد صدمه زدن به قطبی را داشته باشد چگونه می‌توان از او محافظت کرد!

-استقبال از افشین قطبی در نوع خود بی‌سابقه بود و او مانند یک قهرمان ملی بر دوش مردم از فرودگاه خارج شد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
آقای علی دائی شما یک اسطوره بودید و خواهید ماند ولی از شما یک خواهش دارم وآن اینست که در شرایط فعلی از کادر فنی تیم دفاع کنید تا تیم ملی که متعلق به همه ما میباشد به جام جهانی صعود کند با تشکر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین