کد خبر: ۸۷۵۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

شب خونین هواداران برزیل و آرژانتین در ماراکانا / درگیری شدید مسی و رودریگو+ فیلم

تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد در چاچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ با تک گل نیکلاس اوتامندی تیم ملی برزیل را مغلوب کند و با فتح سوپرکلاسیکو، صدرنشینی خود را در این رقابت‌ها تثبیت کند. همواره جدال این دو تیم با جنجال و حواشی زیادی برگزار می‌شود که این دیدار نیز با درگیری پلیس برزیل با تماشاگران آرژانتینی آغاز شد که این مساله منجر به اعتراض بازیکنان آلبی سلسته شد تا این دیدار با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شود.
شب خونین هواداران برزیل و آرژانتین در ماراکانا / درگیری شدید مسی و رودریگو+ فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی آرژانتین در چارچوب مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکایی جنوبی در ورزشگاه ماراکانا موفق شد برزیل را در خانه این تیم و با حضور تماشاگرانش با تک گل اوتامندی شکست دهد.

تقابل برزیل و آرژانتین که همیشه با حواشی زیادی همراه بوده در این بازی نیز شاهد اتفاقات مهم و جنجالی بود. پیش از شروع بازی جو سکو‌ها ملتهب شد و هواداران برزیل و آرژانتین با یکدیگر درگیر شدند.

حضور نیرو‌های امنیتی برای ختم دادن قائله نه تنها مشکل را حل نکرد بلکه باعث شدت درگیری‌ها شد و پلیس به هواداران آرژانتینی حمله‌ور شد. زد و خورد پلیس با هواداران آرژانتینی باعث مصدومیت شدید و خونین هواداران آلبی‌سلسته شد که این موضوع باعث خشم بازیکنان تیم ملی این کشور شده و آن‌ها برای پایان دادن به این ماجرا سریع وارد عمل شدند.

درگیری خونین هواداران برزیل و آرژانتین در ماراکانا+ فیلم

در یک صحنه امیلیانو مارتینز سنگربان تیم ملی آرژانتین هنگامی که کتک خوردن هواداران این تیم را مشاهده کرد به سمت نیرو‌های پلیس حمله‌ور شد تا از این موضوع جلوگیری کند.

بعد از این اتفاقات لیونل مسی که به تازگی برنده توپ طلا هشتم شده بود، به دلیل برخورد پلیس برزیل با هواداران تیم ملی آرژانتین در حالی که می‌گفت: با این شرایط هرگز بازی نخواهیم کرد یارانش را از زمین مسابقه بیرون کشید تا بازی با نیم ساعت تاخیر آغاز شود.

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مسی و یارانش راضی شدند که به میدان مسابقه بیایند و بازی را آغاز کنند که در این میان نیز مسی با رودریگو ستاره رئال مادرید و تیم ملی برزیل درگیری لفظی پیدا کرد که آن نیز حاشیه ساز شد.

با پیروزی آرژانتین بعد از بازی به دلیل حواشی ابتدای بازی، بازیکنان تیم ملی آرژانتین بعد از فتح ماراکانا به سمت هواداران خود رفتند و به رقص و پایکوبی پرداختند تا به نوعی رفتار اول بازی توسط برزیلی‌ها را تلافی کنند.

مسی بعد از این دیدار نیز در خصوص شرایط بازی گفت: بردن برزیل در خاک خودش واقعا عالی است! این یک بازی معمولی نیست. این بازی مانند جنگ بود.

 

درگیری لفظی شدید مسی با ستاره برزیلی رئال‌مادرید

همچنین در این دیدار لیونل مسی با رودریگو درگیری لفظی داشت.

رودریگو ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید پس از بازگشت دوباره بازیکنان تیم ملی آرژانتین به زمین با فریاد آن‌ها را ترسو خطاب کرد!

این رفتار رودریگو باعث عصبانیت بازیکنان آرژانتین شد، ابتدا رودریگو دی‌پل به سمت این بازیکن جوان رفت، اما لیونل مسی برخورد تندتری با او داشت و در حالی که گردن این بازیکن را از پشت گرفته بود و برخورد فیزیکی نیز با او داشت گفت: ترسو؟ ما قهرمان جهان هستیم. حرف دهانت را بفهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین