کد خبر: ۸۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۶

استاندار تهران: هیچ انسانی حاضر نیست برای پرتقال منتظر رییس جمهور بماند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرتضی تمدن اظهار داشت: «برخی از جريانهای سياسی وقتی بی‌اثر بودن تحليل‌های ساختگی در رويگردانی مردم از رئيس‌جمهور را در خيابان‌های اسلام‌شهر و شهريار ديدند از فرط عصبانيت، سعی كردند اين استقبال بزرگ را به خبر دروغ توزيع پرتقال در بين مردم گره بزنند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مرتضی تمدن استاندار تهران در گفتگویی با فارس با اشاره به دروغ پردازی برخی جريانات سياسی كه تلاش كردند استقبال گسترده مردم اسلام‌شهر و شهريار از دكتر احمدی‌نژاد را به توزيع پرتقال ارتباط دهند، گفت: «توهين بزرگتر از اين به مردم امكان پذير نيست كه مدعيان حمايت از حقوق مردم آن را انجام دادند».
 
وی ادامه داد: «واقعا كدام انسان حاضر است برای دريافت پرتقال ساعت‌ها در زير آفتاب و خيابان‌ها برای استقبال از رئيس‌جمهور منتظر بماند». 

تمدن با اشاره به حضور گسترده مردم اسلام‌شهر و شهريار در استقبال از رئيس‌جمهور گفت: «برخی از جريانات سياسی وقتی بی‌اثر بودن تحليل‌های ساختگی در رويگردانی مردم از رئيس‌جمهور و دولت نهم را در خيابان‌های اين دو شهر ديدند، از فرط عصبانيت به انتشار اخبار نادرست روی آورده و سعی كردند استقبال بزرگ مردم از رئيس‌جمهور را به خبر دروغ توزيع پرتقال خارجی گره بزنند». 

استاندار تهران عنوان كرد: «بررسی‌های به عمل آمده مسئولين مختلف اين دو شهرستان و از همه مهم‌تر مشاهدات مردم نشان می‌دهد كه هيچ گونه كالايی مانند پرتقال و... در قبل و بعد از سفر رئيس جمهور در شهرستان‌های اسلام‌شهر و شهريار توزيع نشده و شعور و آگاهی مردم بالاتر از اين است كه با چنين دروغ‌سازی‌ها تحت تاثير قرار بگيرند و من معتقدم مردم پاسخ اين توهين‌ها و دروغ پردازی‌ها را در روز انتخابات به توليد‌كنندگان اين گونه شايعات بی‌پايه خواهند داد». 

مرتضی تمدن تخريب ناجونمردانه رئيس‌جمهور خدمتگزار را سياست شكست خوردگان عرصه رقابت سالم انتخاباتی دانست و گفت: «اين پروژه رسوا از شايعه دروغ توزيع غذای رايگان در جريان سفر رئيس‌جمهور به استان يزد شروع و در هفته‌های اخير با سوار شدن به موج توزيع سيب‌زمينی ادامه يافت و اين روزها به شگرد تبليغاتی توزيع پرتقال رسيده و هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزديک شويم باز هم از اين روش‌های غيراخلاقی بهره خواهند گرفت». 

استاندار تهران تصريح كرد: «مردم هوشيار ما فرق خدمتگزاران واقعی با مدعيان غيرصادق را به خوبی تشخصيص می‌دهند و حضور گسترده و به ياد ماندنی مردم دراستقبال از رئيس‌جمهور در اسلام‌شهر و شهريار بيانگر بی‌اعتنايی مردم به اخبار دروغ كه ريشه در عصبانی بودن برخی جريانات سياسی دارد، می‌باشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
من اونجا بودم و گرفتم ، شما حتی اگر عکس های توی اینترنت هم ببینی این حرفها را نمی زنی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
بد است بیاییم بر نامه ای ببینیم و حتی پرتقال هم به ما بدهند و با اتوبوس بیاورند و ببرندمان؟
به خدا حال میده ...
شما هم یه بار بیای میفهمی که همه میان.
حالا به یه ...... رای میدیم یا نه خوب مسلما آمدن ما دلیل رای دادن ما نیست.

شما هم یه بار بیای مشتری میشی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
جناب آقای تمدن آیا شما در محل حضور داشتید و که منکر توزیع پرتقال می شوید. اگر بودید و تکذیب می کنید شما رو به خدا می سپارم اما اگر نبودید و تکذیب می کنید بهتره که گزارش دهنده را تنبیه کنید.
توزیع پول، تراول چک ، ساندویچ، سیب زمینی ، وام و سایر کالاهای اساسی از جمله برنامه های همیشگی رییس جمهور است پس چرا تکذیب می کنید؟
اگر پخش نشده پس 37هزار میلیارد تومان از بانک ها به جیب چه کسانی روانه شده است. لطفا بروید و از نزدیک از رییس بانکی در چهار راه کالج بپرسیدید که وام 100میلیارد توانی را به چه کسی داده و چرا قصد دارد کارمندشو می خواهد به دلیل افشاء این خبر از بانک اخراج کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
جناب اقای استاندار اگر اطلاع نداری و مردمت را نمی شناسی پس چگونه تصمیم می گیری ؟
در سفرهای استانی به هر کسی که در استقبال شرکت کند و یا نامه بنویسد از 100000 تومان به بالا وام می دهند
اگر باور نداری در سفر بعدی خودت نامه بنویس و تقاضای پول کن . واقعا شوخی نمی کنم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین