کد خبر: ۸۷۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۸
امیدوار رضایی خبر داد:

پیشنهاد انتخاباتی محسن رضایی به احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دکتر امیدوار رضایی خبر داد که برادرش محسن رضایی برای پی‌گیری ایده تغییر الگوی مدیریتی کشور از محمود احمدی‌نژاد هم دعوت کرده بود.

امیدوار رضایی؛ برادر محسن رضایی که چند روزی است بحث احتمال حضور او در صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا مطرح است، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب از دل نگرانی‌های دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام که وی را مجاب به حضور در این عرصه کرد سخن گفت و افزود: «آقای رضایی ایده‌ای را داشتند که محور آن ایده تغییر الگوی مدیریتی کشور بود تا مدیریت امروز کشور به نحوی اصلاح شود».
 
نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح بحث تغییر الگوی مدیریت کشور از سوی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت گفت: «آقای رضایی معتقد است حتی الگوی مصرف تا مدیریت درست نشود، اصلاح نخواهد شد».

وی با بیان اینکه البته ایشان ترجیح می‌دادند که شخص دیگری پیشتاز این کار شود، گفت: «شخصیت‌های مدنظر آقای رضایی برای این مساله آقایان ولایتی، قالیباف و لاریجانی بودند و حتی ایشان از آقای احمدی‌نژاد هم دعوت کردند تا با ایشان نیز این الگو بررسی شده و بر این اساس کارها پیش برود».

رضایی با تاکید به اینکه الویت اول دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور خودشان در این عرصه نبود و ابتدا ایشان هیچ نیت و قصدی در این زمینه نداشتند، گفت: «از آنجا که هیچ یک از دوستان قدم پیش نگذاشتند علیرغم اینکه اعتقاد داشتند که نیاز به یکسری اصلاحات است، خود ایشان تصمیم گرفت که وارد صحنه انتخاباتی شده و این نظریه را دنبال کنند».

نماینده مسجدسلیمان اجرای الگوی تغییر مدیریتی کشور را اولین اولویت محسن رضایی در صورت پیروزی در انتخابات خواند و افزود: «ایشان یک الگوی ائتلافی متشکل از نیروهای کارآمد و متعهد به اصول و ارزش‌ها و خواست مردم و توسعه و پیشرفت و عدالت را در ذهن دارند که البته این موارد از شعارهای محوری آقای رضایی است و ایشان معتقد است که برای پیشرفت و توسعه نیاز به یک جهش همراه با عدالت است».

امیدوار رضایی گفت: «آقای رضایی معتقد است تا الگوی مدیریتی و بینش و دیدگاه مدیریتی اصلاح نشود، هیچ یک از موارد ذکر شده قابل عمل نیست و حتی الگوی مصرف هم تا مدیریت درست نشود، اصلاح نخواهد شد».

این نماینده مجلس درباره احتمال اجماع بر روی محسن رضایی در جریان اصولگرایان گفت: «به صورت بالقوه زمینه‌هایی برای این امر وجود دارد زیرا بسیاری از دوستان نخبه این فکر را قبول دارند که «جمع‌گرایی» بهتر از «فردگرایی» است و البته اندیشه خرد جمعی هم در بسیاری از کشورهای دنیا مورد قبول است که این بستر خوبی است ضمن آنکه هنوز بسیاری از کاندیداهای احتمالی تصمیم نهایی خود را نگرفتند و هنوز بلاتکلیفند و گزینه‌های محدودی هم در صحنه هستند که جوابگوی همه نظرات مختلف در جامعه نیستند، بنابراین حضور ایشان غنیمت است».

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه بسترهای مناسبی برای رضایی هم اکنون در جامعه وجود دارد گفت: «البته ایشان به میزان رای خود هیچ فکری نکرده است، محسن رضایی با همین تنهایی به میدان انتخابات می‌آید هرچند که صداهای بالقوه‌ای وجود دارد که می‌تواند جوابگوی ندای ایشان باشد».

نماینده مجلس سلیمان در مجلس گفت: «رضایی با هر سه کاندیدای فعلی یعنی مهندس میرحسین موسوی، مهدی کروبی و احمدی‌نژاد بسترهای رای مشترک دارد و بر این اساس حضور ایشان می‌تواند باعث ریزش آرای سایر کاندیداها شود، البته بیشتر آرایی که تاکنون کاندیدایی را انتخاب نکرده‌اند به سمت آقای رضایی می‌روند».

وی در پایان این گفتگو افزود: «حضور محسن رضایی صد در صد در افزایش مشارکت مردم و آوردن آرای خاموش به صحنه انتخابات موثر است. حضور ایشان گزینه‌ای را در اختیار مردم می‌گذارد تا ملت بتوانند الگوها و قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین