کد خبر: ۸۷۸۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

عذرخواهی سرمربی سپاهان از یک پوستر عجیب

باشگاه سپاهان با طراحی یک پوستر، انتقادات بسیاری را علیه خود برانگیخت و حالا سرمربی این تیم در واکنش به انتقادات رسما عذرخواهی کرد.
عذرخواهی سرمربی سپاهان از یک پوستر عجیب
آفتاب‌‌نیوز :

هفته چهارم لیگ برتر زنان فردا با انجام ۵ بازی آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقات، سپاهان مهمان تیم آوا تهران خواهد بود، مسابقه‌ای که به جهت قدرتمند بودن سپاهان و کم تجربگی تیم حریف، پیش از آغاز نتیجه مشخصی دارد. اما به عادت همیشگی باشگاه سپاهان که با حرفه‌ای‌گری برای هر بازی پوستر طراحی می‌کند و به استقبال مسابقات می‌رود، این باشگاه این‌بار هم از پوستر رسمی خود برای دیدار مقابل حریف تهرانی رونمایی کرد. پوستری که البته مخاطب را در همان نگاه اول به شوک وا می‌دارد!

در این پوستر بازیکن سپاهان با کوله جنگی و در شهر ویران شده تهران درحالی که برج میلاد از وسط شکافته شده حضور دارد. شکافی بر پیکره نماد پایتخت که فراتر از کُری‌های فوتبالی، نماد یک جنگ علنی است. یک بی‌احتیاطی عجیب که احتمالا طراح این پوستر به ابعاد آن دقت نکرده است.

گفتنی است که سرمربی تیم زنان سپاهان، نیلوفر اردلان، بعد از انتقاد خبرنگار “ورزش سه” به طراحی این پوستر، در یک استوری کاملا حرفه‌ای از تمام مردم عذرخواهی کرد و اعلام کرد که «حرف حساب جواب ندارد» انتظار می‌رود مسئولین باشگاه سپاهان و روابط عمومی این تیم نیز در این خصوص پاسخگو بوده و حداقل اشتباه خود را پذیرا باشند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین