کد خبر: ۸۷۸۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

تبعید در انتظار مجرمان خشن در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به اینکه برخورد با جرائم خشن یکی از اولویت‌های دستگاه قضائی است، گفت: به دنبال فراهم کردن ساز و کاری برای تبعید مجرمان خشن و سابقه دار علاوه بر مجازات‌هایی که در قانون برای آن‌ها پیش بینی شده، هستیم.
تبعید در انتظار مجرمان خشن در کرمانشاه
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا کریمی در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان‌های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهدافی که دستگاه قضائی دنبال می‌کند، برقراری امنیت در جامعه و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان است. 

وی ادامه داد: برای برخی جرائم خشن سعی می‌کنیم تا جایی که امکانپذیر باشد مجازات‌های بازدارنده‌تری اعمال شود و افرادی که مرتکب چنین جرائمی می‌شوند علاوه بر مجازات‌هایی که در قانون برای آن‌ها پیش بینی شده، تبعید هم در انتظارشان خواهد بود.

کریمی افزود: با جدیت به دنبال فراهم کردن ساز و کار‌های لازم برای اجرای این طرح هستیم.

کریمی هم چنین برخورد با اراذل و اوباش را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش کرده ایم تا حد امکان از اعطای مرخصی به چنین افرادی و هم چنین عاملان تیراندازی خودداری کنیم، بلکه تنبیه شده و دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند.

دادستان کرمانشاه هم چنین تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وسایل نقلیه رسوبی که در پارکینگ‌ها قرار دارند را خواستار شد و گفت: هم اکنون بیش از هفت هزار دستگاه موتورسیکلت و بیش از ۲۳۰۰ دستگاه خودرو رسوبی وجود دارد و باید با کمک پلیس وضعیت این وسایل نقلیه تعیین تکیلف شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش ماموران انتظامی، گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و نقش بسیار مهمی را در برخورد با جرائم و برقراری نظم و امنیت ایفا می‌کند.

کریمی در پایان حمایت قاطعانه از ماموران پلیس در ماموریت‌های مختلف را یکی از وظایف دستگاه قضائی برشمرد و گفت: همیشه این حمایت وجود داشته و از این پس نیز قاطعانه‌تر ادامه پیدا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین