کد خبر: ۸۸۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۲:۱۸

تجمع اعتراضی جوانان حامی موسوی مقابل صدا و سیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جوانان و دانشجویان حامی میرحسین موسوی در اعتراض به رویکرد جانبدارانه صداو سیما در انتخابات. مقابل صدا و سیما تحمع خواهند کرد. 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، جوانان حامی میرحسین موسوی، پیش از این با ارسال نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضمن انتقاد از رویکرد این رسانه در زمینه پوشش اخبار و رویدادهای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، خواهان دیدار با او شده بودند.

این گزارش حاکی است که عزت‌الله ضرغامی به این درخواست پاسخی نداده است.

بر همین اساس، سعید الله بداشتی، دبیر ستاد یاران میرحسین (هاتف)، به آفتاب گفت: «جوانان و دانشجویان حامی میرحسین موسوی، در اعتراض به رویکرد جانبدارانه صداو سیما در انتخابات، روز دوشنبه از ساعت 10 صبح، مقابل صدا و سیما (خ ولیعصر، پایین‌تر از پارک وی)، تحمع خواهند کرد».

این عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام در پایان گفت: «ما تصمیم گرفته‌ایم به انحاء مختلف مراتب اعتراض خود را به برنامه‌های صدا و سیما در زمینه انتخابات اعلام و امیدواریم بتوانیم دوشنبه آقای ضرغامی را ملاقات کنیم».

وی در پایان خاطر نشان کرد: «دغدغه‌ بسیاری از جوانان و فعالان دانشجویی در آستانه انتخابات نحوه‌ جهت‌گیری سازمان صداوسیما در قبال انتخابات است. ما نسبت به ادامه‌ روند فعلی که به نبود رویکرد مشارکت‌جویانه در جامعه منجر می‌شود نگرانیم». 

گزارش تصویری: تجمع اعتراضی حامیان موسوی مقابل صدا و سیما[+]
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
عزیزم سیما را شما در تیتر خبر نوشته اید سما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
به جای آنکه اشتباهی که در تیتر کرده اید درست کنید کامنت تذکر را میگذارید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین