کد خبر: ۸۸۲۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

آملی‌لاریجانی: آرمان‌های انقلاب نباید به دلیل بعضی مشکلات کمرنگ شود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مسؤولان باید برای رفع مشکلات در حد مقدور تلاش کنند، گفت: باید تبیین و روشنگری هم کرد که خدایی ناکرده به آرمان‌های انقلاب به دلیل بعضی از مشکلات بی‌توجهی شود.
آملی‌لاریجانی: آرمان‌های انقلاب نباید به دلیل بعضی مشکلات کمرنگ شود
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله آملی لاریجانی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در گلزار شهدای آهومحله شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران، درباره وظیفه متولیان برای ایجاد شور انتخابات اظهار کرد: وظیفه اصلی همین است که صندوق‌های رای را پرشور نگه داریم و مردم هم برای اصل نظام شرکت کنند. نخستین هدف ما این است که صندوق‌های رای با شرکت باشکوه مردم داشته باشیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور‌های دیگر الان مترصد هستند، ببینند ما چه جوری عمل می‌کنیم، گفت: حضور پرشور ما این پیام را می‌رساند که مردم در جمهوری اسلامی با همه مشکلاتی که دارند پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و این از همه مهمتر است.

وی تاکید کرد: «البته باید ترویج هم کنیم که به اشخاصی که اصلح هستند رای بدهند و این هم یک مسئله عاقلانه، معقول و منطقی است.»

آیت‌الله آملی لاریجانی یادآور شد: بنابراین هر کسی که در جمهوری اسلامی وظیفه‌ای دارد، موظف است نسبت به شرکت پرشور مردم و انتخاب اصلح در انتخابات تلاش کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره امیدآفرینی مردم برای شرکت در انتخابات عنوان کرد: این یک مطلب مهمی است و تا با رفع مشکلات مردم در حد مقدور تلاش کنیم منتها باید تبیین و روشنگری هم کرد که آرمان‌های بلند انقلاب خدایی ناکرده به دلیل بعضی از مشکلات کمرنگ نشود.

وی در پایان گفت: اگر اقتدار نظام باشد، ما در پرتو قدرت می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و ما امیدواریم با تلاش مسؤولان و کار جهادگونه مشکلات کمتر شود و مردم هم امیدوارتر باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین