کد خبر: ۸۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

شکایت علی خطیر از مدیر جدا شده استقلال!

در روز‌های گذشته استقلال بابت شکایت داخلی مدیرانش اتفاقات عجیبی را به چشم دید.
شکایت علی خطیر از مدیر جدا شده استقلال!
آفتاب‌‌نیوز :

چندی قبل علیرضا خانی یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال از علی خطیر و فرشید سمیعی به دلیل آنچه که او جعل امضا تلقی می‌کرد، شکایت کرد و داستان حسابی بالا گرفت. البته خانی پس از این ماجرا از هیئت مدیره استقلال کنار گذاشته شد و علی آقا محمدی یکی از مدیران شناخته شده در عرصه سیاست که سال‌ها رئیس هیئت مدیره همین باشگاه استقلال نیز محسوب می‌شد دوباره به جمع آبی‌ها بازگشت.

پس از بررسی پرونده برای علی خطیر قرار منع تعقیب صادر شد که البته خانی به این قضیه اعتراض زد تا داستان همچنان پابرجا باقی بماند، ولی به نظر می‌رسد خطیر و سمیعی هم حالا دیگر قصد کوتاه آمدن ندارند. طبق اخباری که از داخل باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کرده، خطیر می‌خواهد بلافاصله پس از اینکه پرونده به طور کامل بسته شد و او از ماجرا تبرئه گردید، با استناد به قاعده اعاده حیثیت از علیرضا خانی شکایت کند و از دادگاه بخواهد این پرونده را بابت تهمتی که به او زده شده مورد بررسی قرار بدهد. اطرافیان باشگاه استقلال مدعی‌اند مدیرعامل آبی‌پوشان بر سر این قضیه خیلی جدی است و تاکید دارد جدا از بحث حقوقی، به خاطر ماجرای فوق شخصیت حقیقی‌اش هم مورد سوال واقع شده و به همین خاطر نمی‌خواهد کوتاه بیاید. حتی برخی می‌گویند شاید فرشید سمیعی نیز دقیقاً همین راه را برود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم دعوای مدیران استقلال سرانجام به کجا خواهد رسید و فعلا کار اعتراض خانی چه فرجامی پیدا خواهد کرد و آیا دادگاه تجدید نظربه نفع خظیر و سمیعی رای می‌دهد یا اینکه کار به گونه دیگری جلو می‌رود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین