کد خبر: ۸۸۸۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
تبلیغات

آشنایی با بیمارستان‌های ارومیه

بیمارستان‌ها به طور کلی مراکز درمانی هستند که در حوزه درمان به شهروندان خدمت می‌کنند. برخی از بیمارستان به طور تخصصی بر روی حوزه‌ی خاصی از درمان فعالیت دارند و متخصصان و فوق متخصصان آن حوزه را گرد هم آورده‌اند تا بهترین خدمات درمانی آن حوزه به مردم ارائه شود.
آشنایی با بیمارستان‌های ارومیه
آفتاب‌‌نیوز :

بیمارستان‌های ارومیه به لحاظ ظرفیت پذیرش و تجهیزات نیز یکدست و مشابه نیستند و برخی از آن‌ها گنجایش بیشتری دارند و یا خدمات متنوع‌تری به لحاظ تجهیزات پزشکی و انجام آزمایش‌های گوناگون ارائه می‌دهند.

شهر ارومیه هم به عنوان مرکز یکی از استان‌های کشور به بیمارستان‌های گوناگونی مجهز است و این بیمارستان‌ها خدمات درمانی و آموزشی را به مردم ارومیه و استان آذربایجان غربی ارائه می‌دهند.

بیمارستان آذربایجان ارومیه

بیمارستان آذربایجان ارومیه از جمله بیمارستان‌های خصوصی در شهر ارومیه است. این بیمارستان با رسالت ایمنی بیمار، ارتقاء مستمر کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی مراجعان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

بخش‌های بیمارستان آذربایجان ارومیه شامل داروخانه، بخش جراحی عمومی، بخش داخلی، بخش CCU، بخش Post CCU، بخش جراحی زنان، بخش کودکان، بخش انکوباتور، بخش زایمان، بخش دیالیز، بخش اورژانس و ... است. این بیمارستان از جنبه پاراکلینیک همچون رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، آندوسکوپی، اکو و ... نیز خدمات ارائه می‌دهد.

بیمارستان عارفیان ارومیه

بیمارستان عارفیان ارومیه که از بیمارستان‌های عمومی شهر ارومیه به شمار می‌آید در سال ۱۳۷۱ و در خیابان امام - خیابان بسیج شهر ارومیه تاسیس گردید. این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان عمومی و دولتی فعالیت می‌کند و با بیمه‌های مختلفی نیز طرف قرارداد است.

بخش‌ها، کلینیک‌ها و پاراکلینیک‌های بیمارستان عارفیان ارومیه به قرار زیر است:

بخش داخلی، بخش جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، بخش ارولوژی، بخش فوق تخصصی، جراحی فک و صورت، بخش گوش، حلق و بینی، بخش چشم، بخش CCU واحد مراقبت ویژه قلبی، بخش ICU، بخش داخلی اعصاب، عفونی، نوزادان...

آشنایی با بیمارستان‌های ارومیه

بیمارستان شمس ارومیه

بیمارستان شمس ارومیه از جمله بیمارستان‌های خصوصی شهر ارومیه است؛ که با زیربنایی به مساحت ۷۴۰۰ مترمربع و دوفاز۶ و ۸ طبقه در سال ۱۳۸۶ در خیابان شهید بهشتی ارومیه است.

بخش‌های بیمارستان شمس ارومیه آنژیوگرافی و سی‌تی آنژیوگرافی، CCU (واحد مراقبت ویژه قلبی)، ICU، اتاق‌های عمل، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، سونوگرافی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی، ... است.

بیمارستان شمس ارومیه با بیمه تکمیلی، بیمه سرمد، بیمه تامین اجتماعی، بیمه نوین، بیمه سینا، بیمه ایران و بیمه دانا طرف قرارداد است.

بیمارستان امام رضا ارومیه

در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنایی ۲۶۰۰۰متر مربع با ۲۶۳ تخت، بیمارستان امام رضا شهر ارومیه تاسیس گردید. مسئولین و متخصصین این بیمارستان رسالت خود را ارائه خدمات درمانی و تشخیصی و درمان تخصصی و فوق تخصصی با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های پزشکی و نیروی انسانی مجرب و متخصص تعیین نموده‌اند. برای ارائه خدمات این بیمارستان با بیمه تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند.

اهداف کلی این بیمارستان ارتقاء مستمر کیفیت درمانی، بهبود ایمنی بیمار، توانمندسازی و حفظ سرمایه‌های انسانی، ایمنی کارکنان و بهبود محیط فیزیکی و الزامات زیست‌محیطی بیمارستان است.

بیمارستان امام رضا ارومیه نیز بخش‌های بستری CCU-ICU، بخش اطفال، بخش جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، عفونی و بخش قلب، بخش داخلی اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی، ... است. کلینیک‌های این مرکز نیز شامل چشم، کلیه، جراحی اعصاب، ارتوپدی، قلب، طب فیزیکی، نفرولوژی، داخلی، پوست، روان‌پزشک... است.

بیمارستان شفا ارومیه

بیمارستان شفا ارومیه با همکاری ۵۱ سهامدار و ۱۴۰ نفر پرسنل در خیابان امام ارومیه که یکی از خیابان‌های اصلی شهر ارومیه است واقع شده‌است. بیمارستان شفا شهر ارومیه یکی از بیمارستان‌های تخصصی و عمومی است و با همکاری بخش خصوصی به ارائه خدمات می‌پردازد.

بیمارستان شفا با امکانات بخش‌هایی مثل واحد مراقبت ویژه قلب، بخش چشم، سرطان، جراحی مغز و اعصاب، بیماری‌های گوش- حلق و بینی، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی زنان و زایمان، بخش اطفال، جراحی عمومی، داخلی اعصاب، بخش عفونی و ... است.

بخش‌های پاراکلینیک بیمارستان شفا ارومیه نیز آزمایشگاه طبی، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، پاتولوژی است. کلینیک شفا بیمارستان ارومیه خدمات تصویربرداری پزشکی را با بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در مورد اندام‌هایی مثل کلیه، کیسه صفرا، سونوگرافی ساده، داپلر رنگی و داپلر توده‌ها انجام می‌دهد.

آزمایشگاه بیمارستان شفا ارومیه آزمایش‌های ادرار و مدفوع، خدمات خون‌شناسی، آزمایشات بیوشیمی، غربالگری بارداری و آزمایش‌های تخصصی تالاسمی و اتوایمون را انجام می‌دهد.

بیمارستان شفا با نهاد‌ها و بیمه‌های نوین، پارسیان، آسیا، البرز، کارآفرین، معلم، ایران، دی، رازی، سامان، آتیه‌سازان حافظ، خدمات درمانی، امداد، جهاد کشاورزی و ... طرف قرارداد است.

آشنایی با بیمارستان‌های ارومیه

بیمارستان میلاد ارومیه

بیمارستان میلاد ارومیه یکی از معروف‌ترین و تخصصی‌ترین بیمارستان‌های شهر ارومیه است و حتی در مقایسه با بیمارستان‌های کشور نیز از امکانات و تجهیزات نسبتا خوبی در راستای ارائه خدمات درمانی برخوردار است.

سهام این بیمارستان میان ۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص استان، تقسیم شده‌است. از این رو این بیمارستان مطابق با استاندار‌های بین‌المللی ساخته شده است و در راستای توریسم درمانی به مسافرانی از کشور‌های همسایه مانند ارمنستان، عراق، ترکیه، آذربایجان و نخجوان خدمات ارائه می‌کنند.

بیمارستان امید ارومیه

این بیمارستان در راستای ارائه درمانی به بیماران سرطانی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ با حضور وزیر بهداشت وقت، در شهرک فرهنگیان، نرسیده به چهار راه شمالی، جنب خیابان امید به شکل رسمی افتتاح شد. پس از ۲۵ سال فعالیت درمانی و تلاش در جهت ارائه خدمات برای درمان بیماران سرطانی توانسته فضایی امیدبخش را برای این افراد و خانواده‌ها و اطرافیانشان فراهم آورد.

بیمارستان امید به بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی از قبیل بخش داخلی، اعصاب، عفونی، جراحی عمومی، استخوان و مفاصل، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری، بخش مراقبت‌های ویژه، اتاق‌های عمل پیشرفته و ... مجهز است.

مدیریت بیمارستان امید ارومیه توانسته با تجهیزات پیشرفته و بروز در واحد‌های مختلف بیمارستان همچون رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی پیشرفته، سی‌تی‌اسکن، اکوکاردیوگرافی، لیزرتراپی و آزمایشگاه شبانه‌روزی، بخش‌های جداگانه کموتراپی، رادیوتراپی به عنوان یکی از برترین و مجهزترین واحد‌های درمانی ویژه سرطان در سطح کشور شناخته می‌شود.

طرف قرارداد این بیمارستان بیمه‌های ایران، بیمه دانا، بیمه کارآفرین، بیمه آتیه سازان حافظ، بیمه خدمات درمانی، بیمه پاسارگارد، بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح و بیمه ملت هستند.

همچنین بیمارستان امید ارومیه با کمک درمانگاه‌های تخصصی مانند درمانگاه عفونی، جراحی ارتوپدی، قلب و عروق، پوست و مو، کودکان و نوزادان، جراحی عمومی، نوار عصب و عضله، جراحی زنان –زایمان و نازایی، درمانگاه پستان به مراجعان و شهروندان در جهت تشخیص و درمان خدمات ویژه ارائه می‌دهد.

درباره جاذبه‌های شهر ارومیه و گردشگری آن، بنا‌ها و اماکن تاریخی شهر ارومیه و دیگر شهرستان‌ها و مناطق استان آذربایجان غربی همچنین درباره‌ی جاذبه‌های طبیعی و مناطق پر بازدید استان، مجله خبری ایتوک اطلاعات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. همچنین در این مجله آنلاین، درباره‌ی اخبار و اطلاعات ورزشی، فرهنگی، تاریخی و اجتماعی شهر ارومیه، شناخت چهره‌های سرشناس و افراد تاثیرگذار استان آذربایجان غربی نیز مقالاتی منتشر شده است. درباره‌ی مشاغل مردم ارومیه، فعالیت‌های اقتصادی، بازار تاریخی ارومیه، مراکز خرید نیز اطلاعات و مقالاتی در سایت مجله خبری ایتوک منتشر شده است.

برای اطلاع بیشتر به سایت https://etook.news/ مراجعه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین