کد خبر: ۸۸۸۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
تبلیغات

انواع سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید برای سال جدید یک مکانیزم عالی جهت ارتقاء کیفیت و تصویر برند‌ها است. شما می‌توانید محصولات، خدمات و مزایای کسب و کارتان را در این سررسید‌ها به شکلی خلاقانه به نمایش بگذارید. علاوه بر این لوگو و اطلاعات تماس شما نیز باید به وضوح قابل مشاهده باشند.
انواع سررسید تبلیغاتی
آفتاب‌‌نیوز :

تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد است و شما می‌توانید به دلخواه‌تان یکی از آن‌ها را برای چشم‌انداز تجاری خود سفارش دهید؛ با این حال فقط آن دسته از ابزار‌های تبلیغاتی ارزشمند هستند که برای مخاطبان شما مفید بوده و برند شما را متمایز می‌کنند؛ بنابراین هنگام انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی حتما به ویژگی‌های این محصولات دقت کنید.

سررسید تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و بسیار کاربردی، پیام بازاریابی شما را هر روز از سال به طور ماهرانه‌ای منتقل می‌کند. این تقویم‌ها علاوه بر بیان تاریخ، مختص برند شما طراحی شده‌اند و روشی منحصر به فرد برای تبلیغ شرکت شما در طول سال هستند.

در اینجا ضمن معرفی انواع سررسید تبلیغاتی، به چاپ سررسید در سال ۱۴۰۳ اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سررسید تبلیغاتی چیست؟

تقویم آیتمی است که همه ما خواه متوجه آن شویم یا نه؛ هر روز از آن استفاده می‌کنیم. سالنامه یا سررسید‌های تبلیغاتی، نوعی تقویم هستند که اغلب با لوگو، آرم، پیام یا تصاویر یک برند مزین شده‌اند؛ بنابراین می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر به طور غیر مستقیم برند شما را هر روز در معرض دید کارمندان و مشتریان‌تان قرار دهند.

درواقع اگرچه سررسید‌های تبلیغاتی شامل نام و لوگوی شرکت شما هستند، اما هنوز یک آیتم با کاربرد عملی بوده و فقط یک ابزار تبلیغاتی یا یک تقویم ساده نخواهند بود. به عبارت دیگر سررسید تبلیغاتی فقط به عنوان ابزاری برای پیگیری تاریخ‌ها کاربرد ندارد؛ بلکه همزمان برای تبلیغات و بازاریابی نیز استفاده می‌شود.

امروزه سررسید‌های تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند در میان سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار‌ها بسیار پرطرفدار هستند و در صورت استفاده استراتژیک از آنها، تأثیر ماندگاری بر روی مخاطبان شما می‌گذارند.

شما می‌توانید در سررسید‌های تبلیغاتی خود از تصاویر جذاب، نقل قول‌های انگیزشی و یا نکات مفید برای جلب توجه مخاطبان استفاده کنید. علاوه بر این هر صفحه فرصتی را برای تجارت شما فراهم می‌کند تا مخاطبان را با نام تجاری خود درگیر کرده و روابط کاری‌تان را گسترش دهید.

انواع سررسید تبلیغاتی

با انواع سررسید تبلیغاتی نه تنها مشتریان خود را تحت تاثیر قرار می‌دهید؛ بلکه به عنوان یک ابزار سازمانی مارک دار می‌توانید فضای اداری کسب‌و‌کار خود را نیز متحول سازید. در پارسیانوین طیف وسیعی از سررسید‌های تبلیغاتی قابل سفارش هستند. سررسید‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین کارآمدی و تسهیل روند برنامه‌ریزی روزانه، با طراحی کاملا شیک و زیبا، دید برند شما را نیز افزایش می‌دهند. برای شناخت انواع سررسید تبلیغاتی همراهمان بمانید.

سررسید اروپایی تبلیغاتی

سررسید‌های اروپایی که از لحاظ ابعاد و ظاهر به سررسید‌های غربی شباهت دارند؛ این روز‌ها در میان ایرانی‌ها نیز بسیار پرطرفدار شده‌اند. تفاوت اصلی این مدل سررسید‌ها با مدل‌های ایرانی، تغییر به وجود آمده در قطع یا اندازه صفحات آن‌ها است؛ به اینصورت که چاپ و طراحی سررسید اروپایی در ابعاد ۱۳*۲۲ سانتی متر انجام می‌شود. این مدل سالنامه‌ها به صورت روزشمار، دو روز شمار، هفته شمار و یا ماه شمار قابل سفارش هستند.

قطعا یک سالنامه تبلیغاتی با طراحی خوب، برند شما را هر روز در مقابل مخاطبان هدف قرار داده و به رشد کسب وکارتان کمک می‌کند. سررسید اروپایی نیز به عنوان یک سالنامه کوچک، شیک و خوش دست انتخاب مناسبی برای تبلیغ بیزینس شما خواهد بود.

انواع سررسید تبلیغاتی

سررسید پالتویی تبلیغاتی

پیشنهاد ما برای تعامل بیشتر با مشتریان و تقویت برند شما، سفارش یک سررسید تبلیغاتی جذاب مانند سررسید‌های پالتویی است. این نوع سالنامه یک یادآوری همیشه حاضر از محصولات، خدمات یا پیام شما خواهد بود که به شناسایی برندتان کمک می‌کند. سررسید‌های پالتویی تبلیغاتی ازجمله سررسید‌های جمع و جور و مفیدی هستند که نگهداری و حمل و نقل آن‌ها بسیار آسان است.

این مدل سررسید‌ها با قطع ۱۲ در ۱۷ سانتی‌متر در مقایسه با انواع دیگر سالنامه‌های موجود در بازار، سررسید کوچک تری محسوب می‌شوند. سررسید پالتویی به خاطر ابعاد کوچکی که دارد خیلی راحت در جیب پالتوی شما جا می‌شود. شما می‌توانید این سررسید کوچک را با قیمتی مقرون به صرفه در جنس‌ها و رنگ بندی‌های مختلفی سفارش داده و از این هدیه تبلیغاتی شیک و مفید به نفع بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید.

سررسید جیبی تبلیغاتی

همه افراد حداقل به یک تقویم کوچک جیبی نیاز دارند که برای چک کردن تاریخ و کار‌های روزانه خود مرتباً به آن مراجعه کنند. بنابراین، سررسید جیبی تبلیغاتی علاوه بر اینکه یک ابزار موثر جهت تبلیغ و آگاهی از برند شما است؛ برای مخاطبان نیز بسیار کاربردی و مفید می‌باشد.

ابعاد در نظر گرفته شده برای طراحی این نوع سررسید، به اندازه‌ای کوچک است که باعث می‌شود سررسید شما به راحتی در یک جیب جا شود. این محصول اکثرا در ابعاد ۱۵×۱۰ یا ۹×۱۲ سانتی با طراحی‌های گوناگون و بسیار شیک قابل سفارش بوده و به عنوان یک سررسید کوچک و قابل حمل توجه مشتریان شما را به خود جلب می‌کند.

انواع سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید ۱۴۰۳

چاپ سررسید برای سال جدید یک مکانیزم عالی جهت ارتقاء کیفیت و تصویر برند‌ها است. شما می‌توانید محصولات، خدمات و مزایای کسب و کارتان را در این سررسید‌ها به شکلی خلاقانه به نمایش بگذارید. علاوه بر این لوگو و اطلاعات تماس شما نیز باید به وضوح قابل مشاهده باشند.

هنگامی که به دنبال یک شرکت تبلیغاتی جهت خرید سررسید ۱۴۰۳ هستید؛ حتما از متعهد بودن آن‌ها مطمئن شوید. چراکه این محصول باید به موقع و با همان کیفیت تعیین شده به دست شما برسد تا بتوانید به سرعت و با اطمینان خاطر آن را به دست مشتریان، شرکا یا کارمندان‌تان برسانید. همچنین استفاده از مواد باکیفیت بالا به طوری که دوام تقویم شما را حداقل برای یکسال تضمین کند بسیار مهم است.

سخن پایانی

اگر برای سال ۱۴۰۳ این‌بار به دنبال چاپ سررسید‌هایی با طراحی جذاب، خلاقانه و متفاوت هستید؛ حتما از نمونه کار‌های موجود در پارسیانوین دیدن کنید. در این مرکز انواع سررسید اروپایی تبلیغاتی، سررسید پالتویی تبلیغاتی و سررسید جیبی با هر سبک، سلیقه و بودجه‌ای قابل سفارش هستند.

هم اکنون فصل سفارش سررسید‌های تبلیغاتی برای سال ۱۴۰۳ فرا رسیده است! بنابراین توصیه می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید و همین امروز برای کسب اطلاعات بیشتر از نمونه کار‌ها و قیمت‌های سررسید‌های تبلیغاتی در سال جدید با ما تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین