کد خبر: ۸۸۸۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
تبلیغات

فرشور؛ راه حل تشخیص برند‌های بزرگ فرش و قالیشویی کشور!

هرساله با نزدیک شدن به ایام عید، تعداد قالیشویی‌ها و کارگاه‌های شستشو و خدمات فرش در کشور بطور ناگهانی افزایش پیدا میکند و پیدا کردن یک قالیشویی معتبر در بین این تعداد از اسامی و برند‌های نوظهور کمی سخت و دشوار است. در اینجور مواقع ارجاع ما به آشنایان و رسانه‌های معتبر که بهترین قالیشویی‌های واجد جواز اتحادیه را معرفی میکنند میتواند کارساز باشد، اما مطمئن‌ترین روش پیدا کردن بهترین قالیشویی و بالاترین کیفیت شستشو چیست؟ تعدد قالیشویی‌ها در رسانه‌های مختلف باعث شده تا مقداری از اعتماد مردم کاسته شود، اما با ظهور رسانه فرشور تمامی این مشکلات به پایان رسید. رسانه فرشور همواره در شهر‌های بزرگ و پرمتقاضی کشور سعی داشته تا بهترین برند‌های قالیشویی و شستشوی فرش را که دارای جواز اتحادیه و تایید مردمی هستند را معرفی کند و از سواستفاده برند‌های غیرمردمی و نامعتبر فرش جلوگیری کند.
فرشور؛ راه حل تشخیص برند‌های بزرگ فرش و قالیشویی کشور!
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله تلاش داریم تا به بررسی و معرفی بهترین و معتبرترین قالیشویی‌های کشور در رسانه بزرگ فرشور بپردازیم، اما ابتدا به چند نکته مهم در تشخیص قالیشویی‌های حرفه‌ای در شستشوی فرش میپردازیم.

1. مهارت و تجربه

. تبحر در شستشوی فرش و قالی

بهترین برند‌های با سابقه و برتر قالیشویی باید دارای تجربه کافی در زمینه شستشوی قالی و فرش‌ها باشند. این مهارت به اطمینان از حفظ کیفیت و ارزش قالی‌ها کمک می‌کند. همواره معتبرترین برند‌های شستشوی فرش و قالیشویی در صدر لیست‌های اتحادیه‌های فرش حضور دارند که میتوانید با تماس با اتحادیه قالیشویی شهر خود، از بهترین قالیشویی‌های شهر مطلع شوید.

2. مواد شوینده مرغوب و نانو

. محصولات کم خطر و نانو

بهترین قالیشویی‌های کشور همواره از محصولات مخصوص شستشو که بی‌ضرر و بدون ایجاد اثرات جانبی هستند استفاده میکنند تا کمترین میزان آسیب به فرش‌ها وارد شود. بااینحال قالیشویی‌های غیرمجاز و نامعتبر زیادی از مواد شوینده بی کیفیت و نامرغوبی استفاده میکنند که آسیب‌های جبران ناپذیری به بافت فرش وارد میکند. ما در فرشور تلاش داریم تا معتبرترین برند‌های شستشوی فرش را به شما معرفی کنیم تا با آرامش فرش‌های خود را برون سپاری کنید.

. پیروی از استاندارد‌های تعیین شده

مواد شستشوی فرش باید از استاندارد‌های بین المللی صنعت فرش تبعیت کنند تا همواره بالاترین میزان کیفیت شستشوی فرش در قالیشویی حاصل شود. استاندارد‌های بین المللی ISO ۱۰۰۰۴ (استاندارد ایزو رضایت مشتری) و ISO ۹۰۰۱ (استاندارد ایزو مدیریت کیفیت) از جمله استاندارد‌های لازمه و معتبر سطح کیفی مواد در قالیشویی‌ها می‌باشد.

3. تجهیزات و ماشین آلات

. استفاده از دستگاه‌های مدرن

قالیشویی‌های معتبر و برگزیده مردمی باید از دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز استفاده کنند تا حداکثر کیفیت شستشوی فرش را به اجرا بگذارند. استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و آبگیر‌های لوله‌ای و پیشرفته میتواند علاوه بر کیفیت بالای شستشو، از ایجاد بسیاری مشکلات در حین شستشو مثل پارگی، شکستگی و یا چین و چروک فرش جلوگیری کند.

فرشور؛ راه حل تشخیص برند‌های بزرگ فرش و قالیشویی کشور!

. استفاده از روش‌های جدید و نوآورانه

بهره گیری از متد‌های گوناگون و آشنایی با آن‌ها می‌تواند از بروز آسیب به فرش‌ها جلوگیری و به نگهداری آن‌ها کمک کند. شیوه‌های مختلف شستشو اعم از؛ تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی برای هر نوع قالی و فرشی متفاوت است و این به تشخیص و میزان مجهز بودن آن فرش شویی برمی‌گردد.

4. خدمات جانبی و کارگاه‌های ترمیم

. خدمات رفوگری و رنگرزی فرش

یکی از بهترین راه‌های انتخاب قالیشویی، داشتن خدمات جانبی و تنوع کارگاه‌های ترمیم فرش آن‌ها میباشد. بسیاری از فرش‌هایی که دچار سوختگی و یا پارگی شده اند فقط توسط رفوگران حرفه‌ای قابل رفع و برگردانده شدن به وضعیت اولیه خود را دارند.

فرشور؛ راه حل تشخیص برند‌های بزرگ فرش و قالیشویی کشور!

5. ضمانت و تعهدات قالیشویی

. تحویل به موقع

خدمات قالیشویی باید در وقت تعیین شده و بدون اتلاف وقت ارائه شود تا مشتریان به راحتی از فرش‌های خود استفاده کنند. تاخیر در تحویل قالی شویی و معطلی‌های بی دلیل قطعا از جمله موارد بسیار رایجی است که همواره در فرشور در رابطه با قالیشویی‌های بی مسئولیت و بی اعتبار گفته میشود. زمان استاندارد آماده سازی فرش‌ها همواره ۴۸ ساعت کاری میباشد که اکثر قالیشویی‌های معتبر در رسانه فرشور نیز از این متد استفاده میکنند.

. ضمانت تمیزی و کیفیت

یک برند باسابقه و معتبر قالیشویی باید ضمانت کند که پس از شستشوی فرش، قالی‌ها در شرایط اولیه، سالم و بدون آسیب بازگردانده شود. همواره ضمانت کیفیت شستشو و تمیزی فرش‌ها از جمله مهمترین عوامل تفکیک قالیشویی‌های معتبر و ممتاز در فرشور بوده که شما میتوانید با استناد به آن، قالیشویی مورد اعتماد خود را پیدا کنید.

بهترین قالیشویی‌های کشور که در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب بالاترین بازخورد مردمی شدند:

قالیشویی آئین خراسان مشهد

بهترین قالیشویی مردمی در ۱۰ سال اخیر که موفق به کسب بالاترین بازخورد و رضایت مردمی را داشته، قالیشویی آئین خراسان است که همواره با ارائه با کیفیت‌ترین و متمایز‌ترین خدمات شستشوی فرش و دارا بودن کارگاه‌های مجهز و پیشرفته خدمات جانبی قالی توانسته تا به معتبرترین برند قالیشویی مشهد تبدیل شود. شما میتوانید برای بهره گیری از خدمات و شرایط‌های ویژه این قالیشویی بزرگ به سایت آئین خراسان مشهد (https://aeincarpet.ir) مراجعه کنید.

قالیشویی ادیب تهران

یکی از قدیمی‌ترین و باسایقه‌ترین قالیشویی‌های کشور که همواره با داشتن شعب مختلف و متمرکز در کلان شهر تهران، توانسته تا خدمات بسیاری را در زمینه فرش و خدمات جانبی قالیشویی ارائه دهد. این برند قدیمی با داشتن بخش‌های شستشوی مجهز و پرسنلی کارآزموده و همچنین ناوگان‌های گسترده شهری، به یکی از محبوب‌ترین برند‌های قالیشویی در سراسر کشور از جمله قالیشویی اصفهان و قالیشویی قم تبدیل شده است.

یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب، ارجاع به رسانه‌های معتبر و بزرگی مانند: دیوار، فرشور و شیپور میباشد که همواره سعی داشتند تا با سابقه‌ترین واحد‌های صنفی در هر شهر را به مردم معرفی کنند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، فرش‌های خود را به واحد‌های بزرگ و متخصص شستشوی فرش بسپارند. شما میتوانید برای مطلع شدن از قالیشویی‌های مجاز و معتبر شهر خود، به سایت فرشور مراجعه کنید (https://farshour.ir)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین