کد خبر: ۸۸۸۵۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
تبلیغات

فروش اقساطی رنو فروش اقساطی رنو کولیوس ویژه روز پدر

فروش اقساطی رنو کولیوس مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است چرا که محصولات این کمپانی همیشه کیفیت بالایی داشته‌اند و خیال مصرف‌کننده از خرید یک خودروی مناسب راحت است. برای اینکه بهترین شرایط فروش اقساطی رنو کولیوس را دریافت کنید، کافیست با یک مجموعه معتبر مانند کیان خودرو در ارتباط باشید، تا با بهترین قیمت رنو کولیوس اقساطی مواجه شوید.
فروش اقساطی رنو فروش اقساطی رنو کولیوس ویژه روز پدر
آفتاب‌‌نیوز :

مشخصات رنو کولیوس؛ رنو به عنوان یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های خودروسازی در سرتاسر جهان شناخته می‌شود که در زمینه خودرو‌های سواری پیشتاز است. به همین دلیل است که طرح فروش اقساطی رنو کولیوس از استقبال بالایی برخوردار شد. رنو کولیوس یکی از طراحی‌های جدید و خاص این کمپانی است که به شکل یک خودروی شاسی بلند جذاب طراحی شده است. یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این خودرو چراغ‌های مخصوص و مدرن آن است که به حالت ال شکل تا وسط سپر جلو پایین آمده است. به طور کلی طراحی این خودرو نسبت به نسل‌های قبل بسیار لوکس‌تر و جذاب‌تر است.

شاید یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از فروش اقساطی رنو همین شکل ظاهری جذاب آن باشد، اما قرار گرفتن موتور دو و نیم لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب بخار هم یکی از دیگر دلایل استقبال از این خودرو می‌باشد.

خرید اقساطی رنو کولیوس

طراحان این خودرو آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که جز خودرو‌های با کیفیت بوده و تمرکز زیادی بر روی نکات فنی و دوام این خودرو گذاشته‌اند. همین مسئله موجب شده تا خرید اقساطی رنو کولیوس برای بسیاری از افراد در اولویت قرار بگیرد. در حال حاضر که شرایط اقتصادی به هیچ عنوان ثابت نبوده و تورم و افزایش قیمت‌ها نه تنها هر ساله بلکه در فاصله‌های زمانی کوتاه رخ می‌دهد، فروش قسطی رنو کولیوس یک راه حل بسیار خوب برای افرادی است که پس انداز کافی برای پرداخت یکجای هزینه خودرو را ندارند.

در صورتی که تمایل دارید از شرایط فروش اقساطی رنو کولیوس ۲۰۱۸ به بهترین شکل آگاه شوید، با کارشناسان مجموعه کیان خودرو در ارتباط باشید تا آگاهانه اقدام به خرید خودرو نمایید.

شرایط فروش اقساطی رنو کولیوس

به دلیل اعتبار بالای کمپانی رنو و محبوبیت خودرو‌های آن، طرح فروش اقساطی کولیوس توسط مراکز مختلفی برگزار می‌شود. چرا که خریداران مطمئنند با پرداخت اقساط می‌توانند یک خودروی بسیار عالی و با دوام داشته باشند. اما تمام مراکز فروش اقساطی رنو کولیوس شرایط خاصی برای معاملات خود در نظر می‌گیرند. قبل از انتخاب نهایی نمایندگی‌های فروش، تحقیقات و بررسی‌های کاملی را انجام بدهید تا متناسب با شرایط مالی خود بهترین طرح فروش اقساطی کولیوس را انتخاب کنید.

در مجموعه کیان خودرو شرایط فروش اقساطی رنو کولیوس با اقساط بلند مدت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه ارائه می‌گردد. همچنین امکان خرید اقساطی رنو کولیوس با پیش پرداخت ۳۰%، ۴۰% و ۵۰% نیز وجود دارد.

مزیت فروش اقساطی رنو کولیوس تحویل فوری

معمولاً زمانی که کمپانی‌های بزرگ اقدام به فروش رنو کولیوس اقساطی می‌کنند، تا زمان پرداخت کامل هزینه خودرو آن را تحویل نمی‌دهند و در دوره‌های زمانی مختلف، مبالغ خرید خودرو را دریافت می‌کنند. اما در برخی از مراکز معتبر مانند کیان خودرو، شرایط فروش اقساطی رنو کولیوس تحویل فوری ارائه می‌گردد تا خریدار با خیال راحت‌تر خودروی مورد نظر خود را تهیه کند. معمولاً در شرایط تحویل فوری، بلافاصله پس از عقد قرارداد و تنظیم سند، با واریز اولین پیش پرداخت، خودرو به شما تحویل داده می‌شود. در چنین شرایطی، در صورت نیاز مالی یا هر علت دیگری، امکان فروش خودرو را نیز دارید.

فروش اقساطی رنو فروش اقساطی رنو کولیوس ویژه روز پدر

قیمت رنو کولیوس اقساطی چگونه است؟

با توجه به ویژگی‌ها و امکانات خاصی که در خودرو رنو کولیوس قرار گرفته است، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که قیمت رنو کولیوس اقساطی افزایش زیادی دارد. البته برخی از مراکز ممکن است متناسب با افزایش تعداد اقساط، قیمت خودرو را نیز افزایش بدهند. اما در صورتی که یک مجموعه معتبر و تخصصی مانند کیان خودرو را در نظر بگیرید، در هنگام خرید قسطی رنو کولیوس با شرایط مناسب‌تری مواجه می‌شوید. زیرا این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم، سعی کرده کمترین میزان افزایش قیمت را در اقساط بلند مدت در نظر بگیرد.

خرید رنو کولیوس اقساطی از کیان خودرو

برای فروش اقساطی خودرو، مراکز بسیار زیادی وجود دارند. اما کیان خودرو یکی از مراکز تخصصی در این زمینه است که با خیال راحت‌تر می‌توانید برای خرید رنو کولیوس اقساطی اقدام کنید. زیرا این مجموعه با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی، انعطاف‌پذیری در تعداد اقساط و در نتیجه تحویل فوری خودرو، بهترین شرایط را برای هر مشتری فراهم کرده است. از مهمترین مزیت انتخاب این مجموعه، ارائه مناسب‌ترین قیمت رنو کولیوس اقساطی نسبت به سایر مراکز فروش قسطی خودرو است. کافیست با کارشناسان این مجموعه برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی و تحویل آن ارتباط بگیرید.

نمای ظاهری خودرو رنو کولیوس

سوالات متداول

آیا در خرید اقساطی رنو کولیوس سند آن به نام مشتری منتقل می‌شود؟

بله، سند به نام متقاضی در رهن بانک قرار می‌گیرد.

آیا در فروش رنو کولیوس اقساطی می‌توان اقساط را زودتر پرداخت کرد؟

بله، امکان پرداخت اقساط زودتر از موعد وجود دارد و حتی سود ماه‌های آتی حذف می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ع
|
Finland
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
2
9
با سلام لطفاً قیمت نهایی چنده قسمتی به چه صورت می شود نقدی چطور
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
1
22
این خبر مال چه سالی هست ؟
سال ۹۶
شهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
1
16
معلوم نیست دیگه چی تو مغزشونه
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
13
21
سلام، این ظلمی بیش نیست که شما یک ماشین از رده خارج شده شش سال پیش رو که نه تکنولوژی روز رو داره نه پشتیبانی لازم به قیمت نجومی و قسطی به ملت بیاندازید فقط به عنوان کیفیت.
با اینکه از ماشینهای چینی هم نفرت دارم، ولی چینی های جدید با صفحه دیجیتال و آپشنهای بالاتر میتونه از این لاستیک پوسیده ها سبقت بگیره..
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
9
24
باسلام خوب بود همین جا مبلغ اولیه ومبالغ اقساط ذکر میشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین