کد خبر: ۸۸۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

رهایی گروگان ۲۳ ساله در کمتر از چهار ساعت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۲۳ ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از چهار ساعت توسط ماموران انتظامی در زابل خبر داد.
رهایی گروگان ۲۳ ساله در کمتر از چهار ساعت
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان‌های زابل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد چند نفر ناشناس با صورت‌های پوشیده، جوانی ۲۳ ساله را با تهدید با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ ربوده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده که با تلاش مستمر پلیس، در کمتر از چهار ساعت، محل نگهداری این گروگان شناسایی، جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری در یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

به گزارش انتظامی استان، جلیلیان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین