کد خبر: ۸۹۰۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

مدارس بعضی از شهرستان‌های اصفهان فردا با تأخیر آغاز می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به علت بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما مدارس بعضی از شهرستان‌های استان اصفهان با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
مدارس بعضی از شهرستان‌های اصفهان فردا با تأخیر آغاز می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در مناطق غرب و شمال استان که منجر به لغزندگی جاده‌ها و معابر شده و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در معابر شهری و روستایی و محور‌های جاده‌ای همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، خوانسار و بویین میاندشت و مدارس بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستا‌های بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی ادارات راهداری و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای بازگشایی محور‌های جاده‌ای، معابر شهری و روستایی برف روبی و ارایه خدمات اضطراری همچنان فعال هستند.

شیشه‌فروش گفت: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف و کولاک در حال حاضر مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در تردد در محور‌های غرب، جنوب و شمال استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین