کد خبر: ۸۹۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۸
از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

جریمه تیم‌ها و بازیکنان متخلف اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌ها و بازیکنان متخلف صادر کرد.

‌ 4 بازیکن تیم پیروزی تهران در دیدار با سپاهان اصفهان کارت زرد دریافت کردند به همین علت این باشگاه به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین 5 بازیکن تیم استقلال تهران در دیدار با تیم مس رفسنجان کارت زرد گرفتند برهمین اساس باشگاه فوق به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تماشاگران منتسب به تیم مس رفسنجان هم دردیدار با تیم استقلال تهران به فحاشی پرداختند به همین سبب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه مس را با توبیخ کتبی و درج در پرونده و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

براساس این گزارش با توجه به بروز تخلفات تماشاگران منتسب به تیم صبای قم مبنی بر فحاشی علیه مایلی‌کهن، تیم صبای قم با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ستار زارع در دیدار دو تیم راه آهن شهرری و برق شیراز تخلفاتی انجام داد که برهمین اساس وی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احسان حاج صفی بازیکن تیم فولاد مبارکه به دلیل رفتار غیر ورزشی برابر تیم بنیاد کار ازبکستان با توبیخ کتبی و درج در پرونده و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین