کد خبر: ۸۹۰۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

چگونه در اکسپرتاپ ویزا کاری کانادا را با موفقیت تجربه کنیم؟

کشور کانادا به دلیل آن‌که همواره سیاست مهاجر‌پذیری و امکانات رفاهی زندگی و شغلی درجه یک را در کنار هم داشته است، بستر و مقصد مناسبی برای متقاضیان مهاجرت محسوب می‌شود.
چگونه در اکسپرتاپ ویزا کاری کانادا را با موفقیت تجربه کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود انواع روش‌های مهاجرت، ویزا کاری کانادا همواره و به‌ویژه در سال‌های اخیر بیشترین میزان تقاضا را به خود اختصاص می‌دهد، زیرا وضعیت کاری و شغلی در کشور کانادا، شامل فرصت‌های طلایی بی‌شماری بوده که سبب می‌شود متقاضیان مهاجرت با اشتیاق از این نوع ویزا استقبال کنند. موضوع مهم این است که به دلیل تقاضای بسیار زیاد، مهاجرت به کانادا مسیری دشوار پیش رو دارد، اما اکسپرتاپ همان کلید راهگشایی است که بهترین مشاوره‌ها و میانبر‌ها برای دریافت ویزای کاری کانادا را فراهم می‌کند، زیرا این مجموعه یک برند کاملاً تخصصی و آشنا به امور مهاجرتی کشور کانادا است.

نگاهی به قوانین ویزای کار کانادا

علاقه‌مندان مهاجرت به کشور پرآوازه کانادا قبل از هر اقدامی باید بررسی کنند که آیا شرایط دریافت ویزای کاری کانادا را دارند یا خیر؟ اکسپرتاپ برای این سؤال پاسخ مختصر و مفیدی ارائه می‌دهد پس به شرایط زیر که عمومی‌ترین باید‌های دریافت ویزا کاری کانادا است دقت کنید:

  • داشتن حداقل ۱۸ سال سن برای شرط سنی
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای شرط میزان تحصیلات
  • داشتن مدرک زبان آیلتس ۵ یا CLB۸ برای شرط تسلط بر زبان انگلیسی
  • داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار برای شرط رزومه شغلی
  • داشتن بودجه کافی برای شرط تمکن مالی
  • داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای کانادایی برای شرط کسب جاب آفر
  • داشتن حداقل امتیاز سیستم CRS یعنی نمره ۶۷ از ۱۰۰ برای شرط شرکت در اکسپرس انتری

ورک پرمیت یا ویزای موقت کانادا به چه معناست؟

ورک پرمیت یا ویزای موقت کانادا به چه معناست؟

ویزای کار موقت کانادا که دولت کانادا برای متقاضیان کار در این کشور صادر می‌کند را ورک پرمیت (Work Permit) یا ویزای کار می‌نامند. تا این بخش دانستید که برای مهاجرت کاری به کانادا ابتدا باید مجوز آن را بگیرید. ورک پرمیت همان مجوز کار نیروی خارجی است که با استفاده از دعوت کارفرمای کانادایی مدت زمان مشخصی را برای کار در این کشور تعیین می‌کند. این نوع مجوز شرایط گوناگونی دارد که برای اطلاع از، چون و چرای آن بهتر است از کامل‌ترین مجری و مشاور تخصصی این حوزه یعنی اکسپرتاپ، بهره برد، اما در حالت کلی ورک پرمیت به ۲ نوع تقسیم می‌شود که اولی بسته یا معین و دومی باز نام دارد.

متقاضی مهاجرت برای درخواست یک ورک پرمیت موفق باید به شرایط خود نگاه کند. اگر او جاب آفر یا پیشنهاد کاری از یک کارفرمای خارجی داشته باشد از ورک پرمیت بسته (Close WP) و اگر از طریق کارفرما‌هایی که مورد تائید دولت کانادا هستند اقدام کند از ورک پرمیت باز (Open WP) استفاده می‌کند. در ورک پرمیت بسته ممکن است نیاز به مجوزی به نام LMIA (Labor Market Impact Assessment) باشد که معنای تائید استخدام از وزارت کار کانادا را دارد. برای دریافت یک ورک پرمیت موفق می‌توان از روش‌های زیر که هر کدام منتهی به دریافت این مجوز می‌شود استفاده کرد:

  • مجوز برنامه جابه‌جایی بین‌المللی International Mobility Program یا (IMP)
  • مجوز نیروی کار موقت خارجی Temporary Foreign Worker Program یا (TFWP)
  • مجوز ورک پرمیت پس از تحصیل Post-Graduation Work Permit یا (PGWP)
  • مجوز انتقال بین شرکتی Intra-Company Transfers یا (ICT)
  • مجوز ورک پرمیت کارآفرینان و خود اشتغالان C۱۱
  • مجوز برنامه مالک گرداننده Owner-Operator Program یا (OWP)
  • مجوز کار پرستار خانگی Caregiver

اکسپرس انتری (اقامت کاری دائم کانادا) چیست؟

اگر پس از آشنایی با انواع ورک پرمیت و انبوهی از اصطلاحات جدید دچار سردرگمی شده‌اید، نگران نباشید، زیرا اکسپرتاپ هرگز شما را در مسیر مهاجرت به کانادا تنها نخواهد گذاشت و در این قسمت اکسپرس انتری (Express Entry) را که برخلاف ورک پرمیت اقامت کاری دائم را در بر‌دارد، معرفی می‌کند. اکسپرس انتری مجموعه‌ای کامل است که شاخه‌های متفاوتی دارد و متقاضیان می‌توانند با استفاده از آن‌ها اقامت دائم کشور کانادا را به دست آورند. سیستم جامع رتبه‌بندی که Comprehensive Ranking System نام دارد به گونه‌ای عمل می‌کند که اگر فرد بالای ۶۷ امتیاز که حداقل ورود به اکسپرس انتری است کسب کرده باشد، می‌تواند در قرعه‌کشی این شانس که هر ۲ هفته یک بار برگزار می‌شود شرکت کند، در این بخش هرچه متقاضی از امتیاز بالاتری برخوردار باشد شانس بیشتری نیز دریافت می‌کند. این امتیازات مربوط به سن و میزان تحصیلات، شغل سابق و سابقه کاری، اعتبار مدرک زبان و مواردی از این قبیل است.

اکسپرتاپ با سال‌ها سابقه، تجربه و صد‌ها پرونده موفق در حوزه اخذ اقامت و ویزای کاری کانادا راه‌هایی برای بالا بردن امتیاز متقاضی در سیستم CRS معرفی می‌کند. سیستم اکسپرس خود شامل انواع متفاوتی است که مشاور حرفه‌ای شرایط متقاضی را با بهترین گزینه تطابق خواهد داد.

اکسپرس انتری (اقامت کاری دائم کانادا) چیست؟

راهنمایی کلی برای دریافت ویزای کاری کانادا

با توجه به مسیر‌های مختلف مهاجرت کاری دائم یا موقت به کشور پرطرفدار کانادا بهتر است با استفاده از یک مشاور زبده که شانس موفقیت شما را با در نظر گرفتن شرایط و راه‌های میان‌بر افزایش می‌دهد اقدام به مهاجرت کنید. تیتر‌های زیرمجموعه مراحلی است که متقاضی ورود به کشور کانادا باید پشت سر بگذارد:

  • انتخاب مشاور و وکیل متخصص راه‌های سریع و قانونی
  • انتخاب بهترین روش مهاجرتی پس از تطبیق شرایط
  • افزایش میزان اعتبار و امتیاز برای شرکت در اکسپرس انتری با کمک مجموعه اکسپرتاپ
  • جمع‌آوری مدارک لازم و ارائه فرم‌های مربوط به درخواست
  • انتظار برای پاسخ نهایی و کسب یک موفقیت شیرین

اکسپرتاپ مجری و مشاور تخصصی انواع مهاجرت به کانادا

گفته‌ها و نکات اخذ ویزای کاری کشور کانادا آن‌قدر زیاد و چالش‌برانگیز است که با وجود آن‌که سعی کردیم در این مطلب به بخش مهمی از آن بپردازیم باز ناگفته‌های بسیاری وجود دارد که تنها با مراجعه به یک متخصص کار بلد رفع ابهام می‌گردد. اکسپرتاپ با رزومه‌ای درخشان تبدیل به یک برند معتبر مهاجرت به کانادا شده است که حتی با استفاده از خدمات مشاوره رایگان آن نیز می‌توانید اطلاعات منحصر‌به‌فردی به دست آورید.

سایت اکسپرتاپ با آدرس اینترنتی https://expertup.info و مجموعه‌ای مستقر در ایران و کانادا با استفاده از وکلای بی‌نظیر خود مهاجران را تا رسیدن به مقصد یاری می‌کند. جهت بهره‌مندی از این شرایط استثنائی با شماره تلفن ایران مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین