کد خبر: ۸۹۲۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۵
توسط سعید الله‌بداشتی اعلام شد؛

گردهم‌آیی منتقدان صدا و سیما در پارک ملت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستادهای فعال در حوزه جوانان حامی میرحسین موسوی در اعتراض به عملکرد جانبدارانه و یکسویه صدا و سیما روز جمعه نشستی را در محوطه پارک ملت برگزار می‌کند. 

سعید الله بداشتی دبیر ستاد هاتف در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در این‌باره اظهار داشت: «این نشست با هدف اعتراض به عملکرد نادرست صدا و سیما و تداوم مشی تخریبی این رسانه ملی و عدم توجه به نامه‌نگاری‌ها، پیام‌رسانی‌ها و ملاقاتهایی که در برنامه‌های قبلی اتفاق افتاد، برگزار می‌شود».
 
وی ادامه داد: «هدف ما برقراری ارتباط مستقیم با مردم در فضای سانسور خبری از سوی صدا و سیما است. ما تلاش خواهیم کرد تا به طو ر مستقیم با مردم سخن بگوییم و تبلیغات منفی و تخریبی جریان حامی دولت که صدا و سیما را به بنگاه خبری خویش تبدیل کرده‌اند را خنثی کنیم. تا هر کدام از ما به یک رسانه تبدیل شویم».

الله بداشتی افزود: «بسیار موجب شگفتی است که بعد از بیست سال که یاد صدیق امام(ره) و مرد مورد اعتماد ملت، بنای سخن گفتن با مردم را دارد از سوی رسانه ملی با تبلیغات منفی مواجه می‌شود گویا صدا و سیما تلاش دارد تا به شکل هدایت‌شده‌ای افکار عمومی را به سمت انتخاب محمود احمدی‌نژاد هدایت کند».

دبیر ستاد هاتف گفت: «لاکن ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در این فضایی که تبلیغات انتخاباتی به صورت رسمی آغاز شده است با حضور در بین مردم عزیز در اقصی نقاط کشور به طور مستقیم با آنها به گفتگو بپردازیم و آن‌ها را از تبلیغات مصموم و نگران کننده برحذر بداریم».

گفتنی است این برنامه و برنامه‌های آتی با همکاری ستادهای 88، پویش، دختران نسل فیروزه‌ای و ستاد یاران میرحسین(هاتف) برگزار می‌شود.

زمان این برنامه روز جمعه اول خرداد از ساعت 17 در محوطه پارک ملت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین