کد خبر: ۸۹۲۲۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۷

آقای بازیگر: به موسوی رای خواهم داد

ما مديون موسوی هستيم
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: استاد «عزت‌الله انتظامی» در حالی که اين روزها پس از عمل جراحی پا، دوران نقاهت خود را در منزل شخصی‌اش می‌گذراند، از ميرحسين موسوی حمايت کرد و اظهار اميدواری کرد تا شرايط رفتن به پای صندوق‌های رأی برايش فراهم شود.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، انتظامی که به تازگی جراحی پای راست انجام داده و اکنون در منزل بستری است، گفت: «پيش از همه اين جريانات سياسی اخير، در جلسه‌ای که در فرهنگستان هنر برگزار شده‌بود، گفته بودم که ميرحسين موسوی مدير شايسته‌ای بوده و هست».

آقای بازيگر ادامه داد: «من در شورای تئاتر فرهنگستان هستم و او را می‌شناسم. همان‌طور که بهشتی در سينما تأثيرگذار بوده، موسوی هم در عرصه هنرهای تجسمی و مديريت هنری موفق عمل کرده است».

وی صراحتا اعلام کرد: «من به موسوی رأی می‌دهم اما نمی‌دانم شرايط جسمانی‌ام اجازه رفتن به پای صندوق‌های رأی را فراهم کند يا نه. چون عمل سخت پروتزی روی پای راستم انجام شده و نمی‌دانم اوضاع چگونه پيش خواهد رفت».

انتظامی در پايان گفت: «ما مديون موسوی هستيم و قطعا اگر شرايط مناسبی داشتم، در فعاليت‌ برای پيروزی او تلاش می‌کردم اما الان به زحمت می‌توانم کاری انجام دهد يا روی مسئله‌ای تمرکز کنم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین