کد خبر: ۸۹۲۷۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۵

افتتاح ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در حمایت از میرحسین در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در حمایت از میرحسین موسوی در استان اصفهان با حضور محمدرضا نعمت‌زاده عضو شورای مرکزی این حزب، سیدعلی نکویی رییس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان اصفهان و فضل الله صلواتی رییس ستاد ائتلاف مردمی حامیان میر حسین موسوی افتتاح گردید. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مهندس نعمت‌زاده در این جلسه با اشاره به حمایت قاطع حزب اعتدال و توسعه ازکاندیداتوری میر حسین موسوی گفت: «اصول اخلاقی و صداقت داشتن در عمل از اصول اصلی و اولیه انقلاب ماست که چندی است زیر پا گذاشته شده و قطار توسعه نیز از ریل خارج شده و به سمت نا کجا آباد می‌رود و این باعث احساس خطر در تمامی دلسوزان نظام شده است در واقع این انتخابات نه یک انتخابات گروهی بلکه یک حرکت گروهی برای اصلاح امور است».

وی با اشاره به شرایط موجود و نیاز به تغییر این فضا افزود: «میر حسین موسوی در گذشته نیز ثابت نموده که تدبیر، توانمندی صداقت و عملگرایی را در شیوه کاری خود دارد و اینها مواردی است که نیاز امروز است و این به عهده ماست که مردم را با نیاز واقعی امروز و شایستگی میر حسین موسوی آشنا کنیم».

رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات امروز جامعه گفت: «امروز موسوی تنها متعلق به یک گروه خاص نیست و یک ملت برای رفع مشکلاتشان چشم به وی دوخته‌اند و شعار وی نیز در زمینه هرشهروند یک ستاد در راستای همین موضوع است».

نکویی با ابراز ناخرسندی از برخی بد اخلاقی‌ها در عرصه انتخابات گفت: «متاسفانه تعدادی با ایجاد ستادهای تقلبی در راستای تخریب چهره موسوی و دادن پیامکهای غیرواقع ازجمله دادن اشتباه آدرسها و روزهای مراسم باعث سر درگمی و آزار دوستداران ایشان در اصفهان شده‌اند که این جای تامل دارد و نیازمند هوشیاری همه دوستان برای رویارویی با این اتفاقات هستیم».

نکویی افزود: «در جامعه ما همیشه یک قشر به عنوان رای خاموش و یا خاکستری وجود دارد که تشویق آنها برای رای دادن باعث ایجاد موج در جامعه و ایجاد اتفاقی چون دوخرداد76 می‌شود و اکنون نیز تحلیل من این است که این حرکت در حال شکل‌گیری است و حرکت ها موثر بوده و گواه آن همین تخریب هاو رفتارهای غیر اخلاقی برخی است که با احساس خطر، سعی در گمراهی اذهان عمومی دارند».

وی همچنین با اشاره به این که سفر میر حسین موسوی دوم خرداد ماه به اصفهان انجام خواهد شد، گفت: «عده‌ای قصد دارند با ایجاد شایعه و اعلام روزهای متعدد برای تاریخ این سفر مردم را گمراه و مانع استقبال پر شور مردم از وی مانند دیگر شهرها شوند اما ایشان 2خرداد در اصفهان خواهند بود ابتدا به گلزار شهدا و سپس به دیدار علما خواهند رفت و با دانشجویان در دانشگاه اصفهان و شهروندان اصفهانی درمسجدسید دیدار خواهند نمود».

در ابتدای این مراسم دکترفضل ا..صلواتی ضمن تشریح شرایط موجود اظهار داشت: «با توجه به توانمندیهای مهندس موسوی که نماد آن اداره خوب کشور در زمان جنگ که سخت‌ترین شرایط را داشتیم است و نیز اخلاقیات پاک وحسنه ایشان بهترین گزینه برای دهمین دوره ریاست جمهوری به حساب می‌آید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین