کد خبر: ۸۹۳۶۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

ترامپ: هر بمبی که بر سر یمن می‌افتد یک میلیون دلار هزینه دارد

رئیس جمهور سابق آمریکا تأکید کرد هر بمبی که بر سر یمن می‌افتد، برای آمریکا یک میلیون دلار هزینه برمی‌دارد.
ترامپ: هر بمبی که بر سر یمن می‌افتد یک میلیون دلار هزینه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا یکشنبه در جمع هوادارانش در ایالت میشیگان گفت: ما در حال بمباران یمن هستیم. هر بمبی یک میلیون دلار خرج دارد. اما مهمترین مساله این است که شما مردم زیادی را می‌کشید.

به گزارش العربی۲۱، اظهارات ترامپ پس از آن ایراد شد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت حملات به یمن در واکنش به حملات بی‌سابقه ارتش یمن در دریای سرخ انجام شد و دفاعی است.

ارتش یمن پس از شروع جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد به کشتی‌های عازم اراضی اشغالی اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب المندب را نخواهد داد.

به دنبال حملات ارتش یمن به کشتی‌های عازم اراضی اشغالی در دریای سرخ، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه ارتش یمن انجام دادند، اما این حملات مانع از عملیات ارتش یمن نشده است.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنانش در میشیگان تأکید کرد: آمریکا در دوره بایدن از هم فروپاشیده است و به یکی از کشور‌های جهان سوم تبدیل شده است. آمریکا به دلیل سیاست‌های دولت جو بایدن به سمت جهنم می‌رود.

ترامپ همچنین گفت: بایدن مردی است که بهره هوشی بسیار پایینی دارد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه حملات خود به بایدن، او را برای پست ریاست‌جمهوری «بی‌کفایت» خواند و گفت: او حتی نمی‌تواند به تنهایی جایگاه سخنرانی خود را پیدا کند.

حواس‌پرتی و رفتار‌های عجیب بایدن حین سخنرانی‌ها بار‌ها سوژه نیش‌های ترامپ شده است.

نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا همچنین گفت: فساد نظام قضایی و گسیل کنترل‌نشده مهاجران در مرز مکزیک، آمریکا را به یک کشور جهان سومی تبدیل کرده است.

ترامپ گفت: اگر این پیگرد‌ها ادامه داشته باشد، هیچ‌کسی نمی‌خواهد در ایالات متحده تجارت انجام دهد و ما به یک کشور جهان سومی تبدیل خواهیم شد. در واقع در بسیاری از موارد به یک کشور جهان سومی بدل شده‌ایم؛ مرز‌های جنوبی را ببینید.

این در حالی است که او روز جمعه و در پرونده فریب‌کاری در گزارش دارایی خالص شرکت‌های خود به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار و محرومیت از داشتن کسب‌وکار در ایالت نیویورک به مدت سه سال محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین